Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Σεσκ: "Ο Τίτο καταλαβαίνει το ρόλο μου"




Ο Σεσκ Φάμπρεγκας, δήλωσε την Παρασκευή το βράδυ στο Γκέτεμποργκ, ότι κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν του κόστισε που χρειάστηκε να αλλάξει ρόλο  γιά λόγους τακτικής ενώ έμεινε και από δυνάμεις στο τέλος, κάτι που πιστεύει πως δεν θα επαναληφθεί φέτος. 
Ο Καταλανός μέσος αισθάνεται πως ο Τίτο Βιλανόβα καταννοεί τον τρόπο που παίζει



"Ο Τίτο μου ζήτησε να παίξω όπως ξέρω, να ψάχνω τους κενούς χώρους βοηθώντας τους συμπαίκτες μου και να κάνω τη γρήγορη πάσα. Αυτό είναι το παιχνίδι που μου αρέσει", ξεκαθάρισε, συμπληρώνοντας πως το να παίζει σε ρόλο αριστερού από τα δύο κεντρικά χαφ δεν βοηθάει να αξιοποιηθούν τα χαρακτηριστικά του.
"Δεν είμαι σαν τον Τσάβι, τον Ινιέστα ή τον Τιάγκο, παίζω διαφορετικά απ αυτούς και πρέπει να κάνω τις δικές μου κινήσεις", θα πει ο Σεσκ ο οποίος στη συνέχεια κατέθεσε την άποψή του γιά τον Τίτο Βιλανόβα
"Ο Τίτο θέλει να πετύχει σαν προπονητής και είμαι σίγουρος πως έχει πολύ πιό ισχυρή προσωπικότητα απ όση νομίζει ο κόσμος. Θα φέρει πολλά καινούργια πράγματα και εμείς πρέπει να τον βοηθήσουμε. Οπως θα μας βοηθήσει κι αυτός επειδή ξέρει καλά το ποδόσφαιρο. Αν ο ένας βοηθήσει τον άλλον, νομίζω ότι θα έχουμε μιά πολύ καλή χρονιά", θα καταλήξει

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: