Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Μουνιέσα: «Αν πρέπει να πάω στην δεύτερη ομάδα, θα το κάνω»


Μπορεί η κακοδαιμονία των τραυματισμών να τον έχει χτυπήσει ήδη δύο φορές, αλλά ο Μαρκ Μουνιέσα δεν το βάζει κάτω. Ο νεαρός στόπερ της Μπάρσα, βρέθηκε χτες στα στούντιο του RAC1 όπου και μίλησε για την αποθεραπεία του: «Εδώ και δυο-τρεις βδομάδες, τα πράγματα πηγαίνουν πολύ καλά. Ίσως επιστρέψω τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο, αλλά όλα θα κριθούν από το πώς θα αισθάνομαι το γόνατό μου. Δεν μπορώ να πω ακόμα κάποια στάνταρ ημερομηνία. Μπορεί να είμαι πια παίκτης της πρώτης ομάδας, αλλά δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να πάω στην δεύτερη αν έτσι πρέπει να γίνει.


Πήρα ούτε κι εγώ ξέρω πόσα μηνύματα συμπαράστασης, αλλά του Πουγιόλ με συγκίνησε απίστευτα. Μου είπε μεταξύ άλλων ότι θα είναι στο πλευρό μου σε ό, τι χρειαστώ και ότι όλα θα πάνε καλά. Υπάρχουν πιθανότητες να μου επεκτείνουν το συμβόλαιο, αυτή είναι η πρόθεση και των δύο πλευρών. Είμαστε σε συζητήσεις και θα δούμε πώς θα εξελιχθεί το θέμα» κατέληξε.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: