Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Αμπιντάλ: «Μου κοστίζει πολύ, αλλά θέλω να επανέλθω στο επίπεδό μου»


Το πρόγραμμά του κατά γράμμα ακολουθεί ο Ερίκ Αμπιντάλ, περιστοιχισμένος από τα καταπράσινα βουνά του πανέμορφου Βαλ Ντ’ Αράν. Από εκεί μίλησε στο κανάλι TV3: «Πρέπει να δουλέψω πολύ και είναι δύσκολο. Αν όμως θέλω να επανέλθω στο επίπεδό μου, είναι κάτι που πρέπει να το κάνω. Σωματικά μου κοστίζει πολύ και αρκετά συχνά υποφέρω, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Πρέπει να είμαι δυνατός και με πείσμα, γιατί μόνο έτσι μπορώ ν’ αντέξω και να γυρίσω πίσω το συντομότερο δυνατό. Θα δούμε πώς θα είμαι όταν επιστρέψουμε στην Βαρκελώνη. Μετά από τον Εμιλί (Ρικάρτ), θα με αναλάβει ο Χουάνχο Μπράου για να δουλέψω περισσότερο στο γήπεδο. Δεν θα βιαστώ για τίποτα, όλα θα γίνουν στην ώρα τους».

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: