Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Πικέ: «Με τον Τίτο μας περιμένουν πολλές όμορφες στιγμές»


Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στο Catalunya Radio έδωσε ο Τζέραρντ Πικέ ύστερα από αρκετό καιρό σιωπής απέναντι στα ΜΜΕ: «Αποφασίσαμε τελικά να μην ρισκάρουμε και να μην παίξω στο κλάσικο. Η χρονιά έχει πολύ δρόμο ακόμα κι έτσι ήταν το καλύτερο. Άλλωστε το παιχνίδι δεν ήταν καθοριστικό για κάτι. Η υγεία μου πάντως πηγαίνει πολύ καλά και θα είμαι με την Ντέπορ. Είναι νομίζω προφανές ότι τώρα δεν υπάρχει η ίδια ένταση που υπήρχε πέρσι με τον Μουρίνιο. Μάλλον κατάλαβε ότι δεν θα βρει κάτι στην Μπάρσα και δεν ασχολείται πλέον. Εξάλλου, φαίνεται πως τώρα ψάχνεται στην ίδια του την ομάδα, έτσι δεν είναι?


Για τον Σέρχιο Ράμος δεν θα έλεγα σε καμία περίπτωση ότι δεν είναι έξυπνος. Έχει εκρηκτικό ταμπεραμέντο και είναι μαχητικός παίκτης. Σκεφτείτε ότι αν ήταν Καταλανός, θα ήταν ο πιο Καταλανός απ’ όλους όπως κι εγώ αν ήμουν Ανδαλουσιάνος θα ήμουν ο πιο Ανδαλουσιάνος απ’ όλους. Πιστεύω ότι έχουμε μπροστά μας μια πολύ όμορφη σεζόν με πολλές προκλήσεις και συγκινήσεις. Έτσι είναι η διαίσθησή μου. Το πρωτάθλημα δεν το έχουμε κερδίσει, αλλά κανείς μας δεν ονειρευόταν ένα τόσο καλό και δυνατό ξεκίνημα. Να θυμόμαστε όμως ότι και την πρώτη σεζόν είχαμε 12 πόντους αβαντάζ και έπρεπε τελικά να πάμε στο Μπερναμπέου για να καθαρίσουμε την Λίγκα. 

Ο Τίτο έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό όλων μας. Είναι ξεχωριστός άνθρωπος πραγματικά. Θυμάμαι πως από τις μικρές ομάδες όταν ήμουν και τον είχα γνωρίσει, πάντοτε έτρεφα μεγάλη εκτίμηση για εκείνον. Κάνει τα πάντα με μεγάλη φυσικότητα και ψυχραιμία. Μας περιμένουν όμορφα χρόνια με αυτόν στο τιμόνι» κατέληξε. 

sport.es


Δεν υπάρχουν σχόλια: