![]() |
| Μέχρι αύριο θα έχω σηκωθεί Αρσενάκο ψευταράκο!!! |
![]() |
| Ο Πικέ τί θέλει εδώ;;; |
![]() |
| Εδώ θα κάθεται ο Μιλίτο |
![]() |
| Είπαν πως θα σε σταματήσουν αύριο ... |
![]() |
| Δεν είναι νερό, το καινούργιο κρασί μου είναι! |
![]() |
| Σε σένα θα τη δώσω όπως προχθές! |
![]() |
| Ξεμπέρδεψες με τα δικαστήρια; Αντε γιατί έχουμε και δουλειές! |
![]() |
| Αλό Τίο; Ετοιμος κι εσύ; Πάρε το ΚΤΕΛ και έλα!!! |
![]() |
| Να σε αφήσω εδώ φεύγοντας; |
![]() |
| Ας ρίξουμε κανένα χαμόγελο σήμερα που μπορούμε ... |
![]() |
| - Το παιχνίδι με τη Σεβίλη θα είναι δύσκολο ... Εεεεεε συγγνώμη, μπερδεύτηκα ... |
![]() |
| Ημουν κι εγώ τραυματίας ... |
![]() |
| Ωραίο κοντρόλ Χοσέ! |
![]() |
| Να κι αν παίξουν, να κι αν δεν παίξουν!!! |














2 σχόλια:
Γαμάτα σχόλια Νίκο!!! ;)
Πολύ καλή δουλειά!
Θενξ ντόκτορ μπούλετ!
Δημοσίευση σχολίου