Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

H παραμονή της μεγάλης μάχης σε φωτογραφίες!

Μέχρι αύριο θα έχω σηκωθεί Αρσενάκο ψευταράκο!!!
Ο Πικέ τί θέλει εδώ;;;
Εδώ θα κάθεται ο Μιλίτο
Είπαν πως θα σε σταματήσουν αύριο ...
Δεν είναι νερό, το καινούργιο κρασί μου είναι!
Σε σένα θα τη δώσω όπως προχθές!
Ξεμπέρδεψες με τα δικαστήρια; Αντε γιατί έχουμε και δουλειές!
Αλό Τίο; Ετοιμος κι εσύ; Πάρε το ΚΤΕΛ και έλα!!!
Να σε αφήσω εδώ φεύγοντας;
Ας ρίξουμε κανένα χαμόγελο σήμερα που μπορούμε ...
- Το παιχνίδι με τη Σεβίλη θα είναι δύσκολο ... Εεεεεε συγγνώμη, μπερδεύτηκα ...
Ημουν κι εγώ τραυματίας ...
Ωραίο κοντρόλ Χοσέ!
Να κι αν παίξουν, να κι αν δεν παίξουν!!!
Photos by Reuters

2 σχόλια:

Dimos El Grec είπε...

Γαμάτα σχόλια Νίκο!!! ;)
Πολύ καλή δουλειά!

X-myalismenos είπε...

Θενξ ντόκτορ μπούλετ!