Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα δικά μας όπλα. Η Μπάρσα έχει ένα δικό της στυλ και οφείλουμε να τη συγχαρούμε (σ.σ. Συγγνώμη Ικερ, αλλά συνέχεια τα δικά σας "όπλα" χρησιμοποιείτε. Στην κυριολεξία. Εκτός αν ούτε εσύ είδες τί έκανε σήμερα ο Πέπε, ο Τσάμπι και ο Καρβάλιο ...)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου