Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

BANG BANG 19/2/2012



Δύο φορές το συναντώ
γράμμα εξόχως ελληνικό
θέλω πολύ να διακριθώ
τον τίτλο ν αποκτήσω εγώ
μπροστά σε κόσμο φιλικό
μα θα χω αντίπαλο λαμπρό

ΠΟΙΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΩ ΕΓΩ?

17 σχόλια:

Mr.Elkins είπε...

o Navarro me dyo RR

Ανώνυμος είπε...

o Navarro me dyo RR

billystath είπε...

o Navarro me dyo RR

Κωνσταντίνος Τσενκελίδης είπε...

o Navarro me dyo RR

SpLaNiS είπε...

o Navarro me dyo RR

X-myalismenos είπε...

Ασφαλώς και είναι λάθος. Ενα ελληνικό γράμμα ψάχνουμε που να αναγράφεται κάπου δύο φορές. Τί σχέση έχει το RR?

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
X-myalismenos είπε...

Ελληνικό γράμμα συναντάμε. Μόνο ελληνκό. Δεν υπάρχει στο λατινικό αλφάβητο

Mr.Elkins είπε...

Η ΛΕΞΗ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΛΑΜΔΑ.

Ανώνυμος είπε...

Η ΛΕΞΗ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΛΑΜΔΑ.

X-myalismenos είπε...

Γιά μιά συγκεκριμένη διοργάνωση μιλάμε, όχι γενικά, ε;
Ενώ το κύπελλο γράφεται με δύο λάμδα σε όλες τις διοργανώσεις

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Mr.Elkins είπε...

Υπάρχει 2 φορές το έψιλον .

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει 2 φορές το έψιλον .

vassilis14 είπε...

Υπάρχει 2 φορές το έψιλον .

SpLaNiS είπε...

Υπάρχει 2 φορές το έψιλον .

Κωνσταντίνος Τσενκελίδης είπε...

Υπάρχει 2 φορές το έψιλον .