Του Γιώργου Μπέγκου
Πριν το χθεσινό ματς, έτρεφα ειλικρινή σεβασμό απέναντι στην ομάδα της Valencia, ορμώμενος, κυρίως, από το ματς του πρώτου γύρου της Liga, στο Mestalla, όπου μας αντιμετώπισαν στα ίσια, χρησιμοποιώντας τα δικά μας όπλα και παίζοντας καθαρό ποδόσφαιρό χωρίς σκοπιμότητες.
Την προηγούμενη Τετάρτη, και πάλι στο Mestalla, έκαναν την εμφάνισή τους κάποιες συμπεριφορές που με προβλημάτισαν, αλλά τις δικαιολόγησα αποδίδοντάς τες στο πάθος για τη διεκδίκηση μιας θέσης στο Τελικό. Χθες, όμως, νομίζω πως παράγινε το κακό. Ίσως είμαι επηρεασμένος από την αντιμετώπιση που έχουν οι ποδοσφαιριστές μας από τους αντιπάλους τους, γενικότερα, αλλά και ειδικότερα το τελευταίο διάστημα.
Μόλις πέρασε το πρώτο δεκαπεντάλεπτο, όσο άντεξαν δηλαδή να πιέζουν ταχύτατα και αποτελεσματικά σε όλα τα μήκη και πλάτη του γηπέδου, και δέχθηκαν το πρώτο γκολ, άρχισαν σιγά σιγά να σκληραίνουν το παιχνίδι τους. Θαρρείς και αυτή η συνταγή αντιμετώπισης της Barça, που έχει λανσάρει ο Hawaii 5-0, κρίνεται επιτυχημένη!!!
Με το σκορ στο 1-0 και τη Barça, παρά το γεγονός πως έκανε ευκαιρίες, να μη σκοράρει δεύτερο γκολ, η επιλογή ήταν το σκληρό παιχνίδι. Αυτό ήταν το μόνο που δεν περίμενα από τους ανδαλουσιανούς, και πραγματικά απογοητεύτηκα που συνέβη. Για πέντε λεπτά προσπάθησε η Valencia στο δεύτερο ημίχρονο να βάλει τη μπάλα κάτω και κατάφερε να κάνει τρεις καλές ευκαιρίες.
Πιστεύω πως η ομάδα μας δεν αγχώθηκε όσο το ματς ήταν στο εύθραυστο 1-0. Φαινόταν καθαρά στις κινήσεις όλων στον αγωνιστικό χώρο. Η κυκλοφορία της μπάλας στα γνωστά εκπληκτικά στάνταρ, ενέπνεε σιγουριά και δεν άφηνε κανένα περιθώριο στον αντίπαλο να ελπίζει. Ήταν καθαρά θέμα χρόνου και στοιχειώδους ευστοχίας να μπει το δεύτερο γκολ.
Παράλληλα, χάρηκα πάρα πολύ που ο Pinto αποστόμωσε με την παρουσία του στα ματς Κυπέλλου όλους τους αμφισβητίες του. Είτε προέρχονταν από Μαδρίτη μεριά, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ομάδα μας, είτε από τους δικούς μας οπαδούς, ο Pinto απέδειξε γιατί είναι βασικότατο στέλεχος του ρόστερ.
Εννοείτε πως πρέπει για ακόμα μια φορά να εκφράσουμε τον απεριόριστο θαυμασμό για την τεράστια μορφή που ακούει στο όνομα Carles Puyol. Σταματάω εδώ τους χαρακτηρισμούς για τον Αρχηγό (το «Α» με κεφαλαίο) γιατί είμαι βέβαιος πως θα τον αδικήσω.
Πλέον απομένουν δέκα μέρες και τρία ματς για να ολοκληρωθεί αυτός ο αγωνιστικός Γολγοθάς που ξεκίνησε με το νέο έτος. Για όσους δεν το έχουν συνειδητοποιήσει η Barça δίνει ματς κάθε τρεις μέρες από τις 4 Ιανουαρίου και μετά. Και τα περισσότερα από αυτά τα ματς ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά και πολύ επιβαρυντικά για τους ποδοσφαιριστές.
Όταν εν μέσω τέτοιου προγράμματος, η ομάδα, αν και λογικά κουρασμένη, αποδίδει το ποδόσφαιρο που απολαύσαμε χθες, ειλικρινά δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα! Και μόλις οι ποδοσφαιριστές πάρουν τις απαραίτητες ανάσες προς το τέλος του μήνα που χαλαρώνει το πρόγραμμα, σε συνδυασμό με τις επιστροφές των τραυματιών, είμαι βέβαιος πως πάλι όλοι θα τρίβουν τα μάτια τους με αυτό που θα παρουσιάζει η Barça στους αγωνιστικούς χώρους.
4 σχόλια:
Γιώργο , πολύ σωστός για τον Πίντο. Άλλωστε με "Θαμόρα" στην βαλίτσα του, δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν.
Όσον αφορά τον σκληρό τρόπο αντιμετώπισης,έχω μια θεώρηση που θα την καταθέσω στο επόμενο άρθρο μου,οπότε επιφυλάσσομαι.
ετσι μυριζομαι κι εγω γιωργο οτι θα τριβουν πολλοι τα ματια τους και ειδικα προς πρωτευουσα μερια,κατι επιδοξοι-οψιμοι πρωταθλητες, μπορει να τριβουν και τιποτα αλλο.VISCA BARCA
giwrgo, oson afora to skiro opos les paixnidi tis valencia...pisteuw oti den eidame kai kati to idiaitero gia ta dedomena tis barca,den eixe kamia sxesi me to antiathlitiko paixnidi tis madritis kai tis espanyol kata kairous, alla kai allwn omadwn,mi ksexname oti otan xaneis sto scor kai prospatheis na pareis tin mpala kai meneis mono stin propathia,tote einai logiko na sproxneis kai na travas ligo parapanw.episeis gia ton pinto...na ksekatharisw oti epidei einai deuteros termatofullakas sumfonw pou paizei sto kupelo epidei an sumvei otidipote ston valdes tha einai pio etoimos agwnistika logo kupelou opos itan otan xreiastike stin persini sezon, alla i gnwmi mou einai oti gia tin barca den einai kai o pio katallilos.na sou thumisw tin eksodo me ta xeria ektos perioxis sto prwto match pou sigoura an ton eixe apovalei tha allazan polla prammata,na sou thymisw to gol tou ronaldo pou enas toso empiros termatofulakas den to trwei,kai den milaw gia tis eksodous tou...alla kai tis pases stin perioxi me tous amuntikous.ton pinto den ton gnwrisa apo autes tis 3-4 faseis pou anefera fusika ,aplos den mporw na pw oti niothw sigouria otan ton vlepw mesa
barcelonistas1997, δεν διαφωνώ ότι σε σχέση με άλλους αντιπάλους δεν ήταν αντιαθλητικό. Για αυτό έγραψα πως ίσως είμαι επηρεασμένος από τα πρόσφατα ματς και η λέξη που χρησιμοποίησα ήταν σκληρό και όχι αντιαθλητικό. όσο για τον Πίντο, συμφωνώ πως δεν είναι για βασικός, αλλά για τη δουλειά που τον θέλουμε είναι ιδανικός. Πέρα από τα λάθη του, κάνει και εξαιρετικές επεμβάσεις. Στα συν και ότι είναι "ψυχή" στα αποδυτήρια!
Δημοσίευση σχολίου