![]() |
| Ο Σεσκ προσποιήθηκε και ο Τσάβι σκόραρε στο 2-0 της Μπάρσα |
Ηταν όλοι τους μάγκες! Η Μπάρσα παίζοντας χωρίς δεξί μπακ και αμυντικό χαφ σχεδόν γιά ολόκληρο αγώνα, με τους Αλέξις και Τσάβι ανέτοιμους, κατάφερε να κερδίσει τη Βαλένθια με 2-0 και να πάρει την πρόκριση γιά τον μεγάλο τελικό του Copa del Rey, εκεί όπου θα συναντήσει τη Μπιλμπάο του Μπιέλσα σε μιά επανάληψη του τελικού του 2009. Η Βαλένθια πίεσε σε όλο το γήπεδο, έτρεξε πολύ, είχε τις ευκαιρίες της, αλλά από την άλλη και αρκετές αμυντικές αδυναμίες που επέτρεψαν στη Μπάρσα να φαίνεται απειλητική και να μπορούσε να έχει σημειώσει πολύ περισσότερα τέρματα αν δεν τη σταματούσε μόνος του κυριολεκτικά ο Ντιέγκο Αλβες. Ο Βραζιλιάνος πορτιέρο της Βαλένθια σταμάτησε τουλάχιστον 5 τετ-α-τετ των blaugrana ενώ μιά φορά είδε τη μπάλα να προσκρούει και στο δοκάρι του. Παρ όλ αυτά εκτίμησε λάθος την πορεία της μπάλας στο πρώτο γκολ της Μπάρσα επιτρέποντας στον Σεσκ να τον εκτελέσει sto 16' σχεδόν απ τα όρια της μικρής του περιοχής (προηγήθηκε καταπληκτική πάσα μισού γηπέδου του Μέσσι προς τον σκόρερ), ενώ αντίθετα δεν μπορούσε να κάνει τίποτα στο δεύτερο γκολ, όταν ο Τσάβι μετά από προσποίηση του Σεσκ βρέθηκε μόνος του απέναντί του στο 81' κεραυνοβολώντας τον χωρίς να του αφήσει περιθώρια αντίδρασης. Μορφή του αγώνα γιά μιά φορά ακόμα ο εκπληκτικός Κάρλες Πουγιόλ ο οποίος ξεκίνησε σαν δεξί μπακ στο 3-4-3 του Γκουαρντιόλα και μετά το 30 πέρασε στο χώρο της μεσαίας γραμμής προσφέροντας τόσο σε άμυνα όσο και σε επίθεση. Πολύ κοντά του σε απόδοση άλλοι δύο αμυντικοί παίκτες, οι Αμπιντάλ και Μασεράνο. Ο Αλέξις εμφανώς επηρεασμένος απ τους πρόσφατους τραυματισμούς του και χωρίς πολλές δυνάμεις στο δεύτερο μέρος τα έδωσε όλα και δικαίως αποθεώθηκε από το κοινό. Ο Κουένκα όσο περνούσε η ώρα ανέβαζε την απόδοσή του, έχοντας συνολικά ένα πολύ καλό δεύτερο ημίχρονο. Γιά άλλη μιά φορά ο Μέσσι έδειξε να μην είναι στα καλά του, αλλά εκτός της ασίστ στον Σεσκ στο πρώτο γκολ, έχει άλλες 3-4 εξαιρετικές πάσες με τη μία απ αυτές να ξεκινά τη φάση του δεύτερου γκολ

1 σχόλιο:
Πολυ καλας αγωνας.Η Μπαρτσελονα μου εβγαλε σημερα την σιγουρια στο παιχνιδι της κατι που της λειπει φετος.
Η Βαλενθια πιεσε στην αρχη αλλα δεν αντεξε πολυ σε αυτο τον ρυθμο Η Μπαρσα με καλη κυκλοφορια της μπαλας στο κεντρο!(χωρις Μπουσκετς και ινιεστα και με τσαβι ανετοιμο δεν το περιμενα )εσπασε αυτη την πιεση ειδικα στο πρωτο ημιχρονο εκανε οτι ηθελε στο γηπεδο εκενε πολλες φασεις μπορουσε 2-3 γκολ ακομα..Ενα απο τα καλυτερα πρωτα ημιχρονα για φετος..
Γενικα ηταν πολυ καλη η Μπαρσα σημερα.
Το προβλημα της ομαδας φετος ειναι οι τραυματισμοι + την κακη προετοιμασια.Εγω δεν βλεπω κανενα κορεσμο ουτε τπτ τετοιο.
Πιστευω να σταματισουν επιτελους οι τοσοι τραυματισμοι και να δουμε τους βασικους παιχτες της ομαδας να βρησκουν φορμα τωρα που χρειαζεται.
Τελος πιστευω οτι η Μπαρσελονα τα διπλα παιχνιδια της ταιριαζουν πολυ και τα αποτελεσματα που θελει τα παιρνει ευκολα δυσκολα... ειδικα στο Καμπ νου
αυτο την κανει φαβορι και φετος για τον τελικο του Τσου Λου.
Δημοσίευση σχολίου