Στη Βαρκελώνη άρχισαν να σφίγγουν τα δόντια. Την αρχή έκανε ο Αλέξις που παρά το πρόβλημα στη κλείδα έβαλε νάρθηκα και έπαιξε στο Μαδριγάλ και στο Μεστάγια. Αύριο διαβάζουμε τέσσερεις παίκτες θα σφίξουν τα δόντια και μπορεί να παίξουν. Ο Τσάβι, ο Μπουσκέτς, ο Αλέξις και μπορεί μέχρι και ο Ινιέστα. Γιά τον τελευταίο ειδικά, το γεγονός πως επανήλθε πιό νωρίς και από τον προηγούμενο τραυματισμό του (θυμάστε, στον αγώνα με τη Μίλαν στο Καμπ Νόου) μάλλον συνέβαλε στο να ξανατραυματιστεί τώρα. Αν είναι να σφίγγουμε τα δόντια γιά να επιστρέφουμε σε ένα παιχνίδι και μετά να λείπουμε γιά κανένα μήνα, τότε κάτι δεν πάει καλά με τον προγραμματισμό της ομάδας. Καταννοώ πλήρως την κρισιμότητα του αυριανού αγώνα, ξέρω πως η Μπάρσα όπως ήρθαν τα πράγματα οφείλει να κυνηγήσει με κάθε δύναμη το φετινό Copa del Rey, όμως δεν πιστεύω πως αυτό μπορεί και πρέπει να γίνεται σε βάρος της υγείας των παικτών. Ας μην ξεχνάμε πως την άλλη εβδομάδα ξεκινά το Champions League που δεν μπορεί παρά να αποτελεί τον μεγαλύτερο στόχο της ομάδας γιά φέτος. Με "σφιγμένα δόντια" δεν θα φτάσουμε ως τον Μάϊο. Δεν είναι λύση να ξεζουμίζουμε τους παίκτες. Η ζωή δεν σταματάει φέτος και οι φίλαθλοι της Μπάρσα μπορούμε να αντέξουμε κι ένα χρόνο χωρίς τίποτα, χορτασμένοι είμαστε! Φοβάμαι όμως πως τα οικονομικά συμφέροντα και οι συμφωνίες δεν χορταίνουν ποτέ!

2 σχόλια:
σωστός!
Ξανά ο Ρομπέν το ασημένιο!Ιδίως με τις τελευταίες φράσεις.
Δημοσίευση σχολίου