Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Έμερυ:''Είμαστε ένα βήμα απ΄ τον τελικό''


Emery (coach Valencia):Όλοι,παίκτες και προπονητές, προσπαθούν να ξεγελάσουν το διαιτητή, αλλά αν κάνει ένα λάθος λάθη,τον σκοτώνουμε."

"Αυτή είναι η στιγμή μας, η ευκαιρία μας,απέχουμε ένα βήμα.Πρέπει να είμαστε έτοιμοι.Οι λεπτομέρειες θα κρίνουν το αποτέλεσμα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: