
Μετά το χθεσινό παιχνίδι του Μάλι με την Γκαμπόν, στο οποίο ο Κειτά με αποφασιστικό,νικητήριο πέναλντυ στη διαδικασία της ρώσικης ρουλέτας,έστειλε την ομάδα του στα ημιτελικά,έκανε έκκληση για ειρήνη στο Μάλι μετά από τις μάχες που ξέσπασαν μεταξύ ανταρτών και στρατού.
Κεϊτά: "Θα έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι με τη νίκη, αλλά είμαστε λυπημένοι.Το ποδόσφαιρο είναι μόνο ένα παιχνίδι, η ζωή είναι πιο σημαντική από τις δολοφονίες, αυτό που γίνεται πρέπει να σταματήσει."
Κεϊτά: "Θα έπρεπε να είμαστε ευχαριστημένοι με τη νίκη, αλλά είμαστε λυπημένοι.Το ποδόσφαιρο είναι μόνο ένα παιχνίδι, η ζωή είναι πιο σημαντική από τις δολοφονίες, αυτό που γίνεται πρέπει να σταματήσει."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου