
Guardiola:"Θα προσπαθήσουμε να έχουμε κατοχή μπάλας, να παίξουμε το πάσινγκ γκέιμ. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποδιοργανώσουμε τον αντιπάλο».
''Ο προπονητής της Βαλένθια δήλωσε ότι θα είναι επιθετικοί;Υπάρχει ένας διαιτητής για να ασχοληθεί με αυτό,εμείς σεβόμαστε τις αποφάσεις του."
"Νομίζω ότι για να περάσουμε πρέπει να κερδίσουμε,δεν νομίζω ότι το παιχνίδι θα λήξει 0-0."
''Ο προπονητής της Βαλένθια δήλωσε ότι θα είναι επιθετικοί;Υπάρχει ένας διαιτητής για να ασχοληθεί με αυτό,εμείς σεβόμαστε τις αποφάσεις του."
"Νομίζω ότι για να περάσουμε πρέπει να κερδίσουμε,δεν νομίζω ότι το παιχνίδι θα λήξει 0-0."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου