Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Γκουαρντιόλα:''Πρέπει να κερδίσουμε''


Guardiola:"Θα προσπαθήσουμε να έχουμε κατοχή μπάλας, να παίξουμε το πάσινγκ γκέιμ. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποδιοργανώσουμε τον αντιπάλο».

''Ο προπονητής της Βαλένθια δήλωσε ότι θα είναι επιθετικοί;Υπάρχει ένας διαιτητής για να ασχοληθεί με αυτό,εμείς σεβόμαστε τις αποφάσεις του."

"Νομίζω ότι για να περάσουμε πρέπει να κερδίσουμε,δεν νομίζω ότι το παιχνίδι θα λήξει 0-0."

Δεν υπάρχουν σχόλια: