Οσοι παρακολούθησαν το χθεσινό παιχνίδι της Μπάρσα με τη Βαλένθια, θα συμφωνήσουν πως έχουν δει πολύ καλύτερα παιχνίδια από τους blaugrana τα τελευταία τέσερα χρόνια. Μέχρι την επίτευξη του πρώτου γκολ, η Βαλένθια στεκόταν καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο, έχοντας πετύχει αυτό που ήθελε:
Να δυσκολεύει τη Μπάρσα να φτάνει στο κέντρο και κατ επέκταση να κρατά αποκομμένο και ανενεργό το Μέσσι από το παιχνίδι της. Οι παίκτες του Εμερί έτρεξαν πολύ και πίεσαν αποτελεσματικά. Επίσης φρόντισαν να μην αφήσουν τη Μπάρσα να μεταφέρει τη μπάλα κατά μήκος των πλάγιων γραμμών στέλνοντας ψηλά τους Ζόρντι Αλμπα και Μιγκέλ. Παρ όλ αυτά, φάνηκε πως η Βαλένθια δεν είχε τρόπο να φτάσει στο γκολ και με εξαίρεση το σουτ του Φεγκουλί στην αρχή, δεν κατάφερε να ξαναφανεί απειλητική στο πρώτο μέρος, ενώ και στο δεύτερο μέτρησε ένα τετ-α-τετ με τον Αλμπα, μιά κεφαλιά του Αντούριθ και ένα σουτ του Ζόνας.
Απέναντι λοιπόν σε μιά ομάδα που ήρθε στο Καμπ Νόου αποφασισμένη να διεκδικήσει μέχρι τέλους τις πιθανότητές της να πάει στον τελικό, η Μπάρσα παρατάχθηκε με πολλά προβλήματα: χωρίς Αλβες, χωρίς Μπουσκέτς, χωρίς Ινιέστα, χωρίς Πέδρο, με Τσάβι και Αλέξις να προέρχονται από τραυματισμούς και φυσικά να μην είναι 100% έτοιμοι και με τον Μέσσι εδώ και περίπου ένα μήνα να μη διανύει την καλύτερη περίοδό του από άποψη φόρμας, η ομάδα του Γκουαρντιόλα φάνηκε απ την αρχή πως θα περνούσε ένα πολύ δύσκολο βράδυ. Κι όμως! Αυτή η ομάδα, που βρίσκεται από άποψη φρεσκάδας και πληρότητας στη χειρότερη στιγμή της σεζόν, είχε δύο γκολ, ένα δοκάρι, 5 τετ-α-τετ και τουλάχιστον άλλες 3-4 μεγάλες ευκαιρίες να δώσει στο σκορ διαστάσεις θριάμβου. Η πίεση που άσκησαν ψηλά οι Μέσσι και Αλέξις, "ισοφάρισε" την δυσκολία δημιουργίας ευκαιριών μέσα απ το οργανωμένο παιχνίδι, ενώ και η άνοδος του "πιτσιρικά" Κουένκα στο δεύτερο μέρος συνέβαλε αποφασιστικά στο να δημιουργήσει η ομάδα προϋποθέσεις επίτευξης κι άλλων τερμάτων. Ενα άλλο στοιχείο που αξίζει να σχολιαστεί, είναι η αγωνιστική πληρότητα και οι λύσεις που προσφέρει στην ομάδα ο Κάρλες Πουγιόλ. Ο αρχηγός που πέρυσι έπαιξε ελάχιστα, φαίνεται αποφασισμένος να ξεπληρώσει εις ... διπλούν φέτος τους λογαριασμούς του και κυριολεκτικά γυαλίζει το μάτι του. Χθες αγωνίστηκε σε ρόλο δεξιού μπακ και δεξιού χαφ και τα πήγε πάρα πολύ καλά με εξαίρεση μιά φάση που έχασε λόγω ταχύτητας τη μονομαχία απ τον Ζόρντι Αλμπα. Εκεί όμως υπήρχε ο Πίντο να κρατήσει ανέπαφη την εστία μας και όπως πριν 3 χρόνια συνέβαλε αποφασιστικά στο να φτάσει η ομάδα στον τελικό του Μεστάγια αποκρούοντας το πέναλντυ του Μαρτί, έτσι και χθες έδωσε αυτό που χρειαζόταν η ομάδα γιά να διεκδικήσει γιά τρίτη φορά το τρόπαιο μέσα σε τέσσερα χρόνια. Επίδοση αν μη τι άλλο αξιοζήλευτη!

1 σχόλιο:
δηλαδη αν μπορουμε σαυτην την ομαδα με αυτην την αποδοση που για μενα ηταν πολυ υψηλου επιπεδου χθες,προσθεσουμε, με καποιον τροπο(pep knows),ινιεστα ,βιγια ,πεδρο,μπουσκετς,κειτα,αλβες,αφελαι και το νεο αιμα τεγιο, ντος σαντος,σερχι ρομπερτο ισως και φοντας(αν αποδειξει οτι μπορει)(σε τι επιπεδο αποδοσης και διαρκειας αποδοσης μπορουμε να φτασουμε?πραγματικα τρομαζω και να σκεφτω.θελω να σου θυμισω εδω μια κουβεντα που ειχαμε στην αρχη της σεζον για το αν ειναι αυτο το καλυτερο ροστερ ολων των εποχων και μου ελεγες για τη μιλαν του 90(και δικαιως)ΜΗΠΩΣ αλλαζεις γνωμη σιγα σιγα? :)
ο πεπ εχει κανει Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Η
δουλεια.εγω που ειμαι ο πιο γκρινιαρης οπαδος(ακομα και στα καλα γκρινιαζω, φαντασου οτι εβριζα τον ροναλντινιο απο το 07 γιατι την ειχε δει),πιστεψε με δεν μπορω να βρω εναν παικτη που να μου βγαζει αρνητισμο φετος.περυσι ειχα μιλιτο,μπογιαν και τους εδιωξε.φετος λιιιιγο με τον βιγια(οχι οτι τον βριζω αλλα νομιζω οτι καλυτερα και για τον ιδιο ειναι να συνεχισει καπου αλλου με το αναλλογο αντιτιμο φυσικα :)) εχω ενα θεματακι αλλα γενικα ξαναλεω ειναι
Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο το ροστερ και ετοιμο να συνεχισει να σηκωνει κουπες χωρις διακοπη καποιων χρονων που συνηθως χρειαζεται οταν γερναει μια πετυχημενη ομαδα.τωρα το ποσους ΘΑ παρει εξαρταται και απο αλλους παραγοντες εξω απο τον ελεγχο του πεπ και της ομαδας,γιατι αποτι φαινεται εχουν αρχισει να τρελαινονται-κουραζονται οι αντιπαλοι και αυτο κανει κακο στον ανταγωνισμο.
Δημοσίευση σχολίου