Οι ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας της Μπάρσα και μέρος του τεχνικού επιτελείου, γευμάτισαν μαζί χθες το μεσημέρι μετά την πρωϊνή προπόνηση σε γνωστό εστιατόριο του λιμανιού της Βαρκελώνης. Στο γεύμα δεν παρευρέθηκε ο προπονητής της ομάδας Πεπ Γκουαρντιόλα, σε αντίθεση με τον Τίτο Βιλανόβα που έδωσε το παρόν. Παίκτες και προπονητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν πάνω στα όσα έχει καταφέρει η ομάδα μέχρι τώρα, αλλά και στη δυσκολη συνέχεια. Από το γεύμα δεν έλειψαν ούτε οι τραυματίες, με τον Αντρέου Φοντάς να προσέρχεται στο εστιατόριο με πατερίτσες. Οπως ήταν φυσικό η παρουσία των ποδοσφαιριστών στο λιμάνι της Βαρκελώνης, προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών τουριστών οι οποίοι θέλησαν να φωτογραφηθούν μαζί τους.
Πηγή: sport.es
Πηγή: sport.es
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου