Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Προσοχή και σήμερα στον διαιτητή!


Σήμερα διαιτητής θα είναι ο Fernández Borbalán. Είναι ο διαιτητής που σφύριξε τον επαναληπτικό του Σούπερ Καπ με την Μαδρίτη.
Ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν έκανε καμία αναφορά στην επίθεση του Μοουρίνιο στον Βιλανόβα στο φύλλο αγώνα!!!

Τον συγκεκριμένο διαιτητή τον πετύχαμε και στο πρωτάθλημα απέναντι στην Μαδρίτη, όπου ο Πέπε έριξε μια δολοφονική κλωτσία στον Μέσσι και ο Κοεντράο τραυμάτισε σοβαρά τον Ινιέστα. Η κόκκινη ποτέ δεν βγήκε από το τσεπάκι του! 

Σήμερα ο αντίπαλος μας είναι πιο σοβαρός και παλικαρίσιος από την Ρεάλ Μ. αλλά φαίνεται πως ο διαιτητής γενικά δεν προτίθεται να τιμωρεί το σκληρό παιχνίδι και αυτό μάλλον δεν ευνοεί εμάς... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: