Σήμερα διαιτητής θα είναι ο Fernández Borbalán. Είναι ο διαιτητής που σφύριξε τον επαναληπτικό του Σούπερ Καπ με την Μαδρίτη.
Ο συγκεκριμένος διαιτητής δεν έκανε καμία αναφορά στην επίθεση του Μοουρίνιο στον Βιλανόβα στο φύλλο αγώνα!!!
Τον συγκεκριμένο διαιτητή τον πετύχαμε και στο πρωτάθλημα απέναντι στην Μαδρίτη, όπου ο Πέπε έριξε μια δολοφονική κλωτσία στον Μέσσι και ο Κοεντράο τραυμάτισε σοβαρά τον Ινιέστα. Η κόκκινη ποτέ δεν βγήκε από το τσεπάκι του!
Σήμερα ο αντίπαλος μας είναι πιο σοβαρός και παλικαρίσιος από την Ρεάλ Μ. αλλά φαίνεται πως ο διαιτητής γενικά δεν προτίθεται να τιμωρεί το σκληρό παιχνίδι και αυτό μάλλον δεν ευνοεί εμάς...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου