Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Και ο Φελίπε Μέλο στο Καμπ Νόου

Ο Βραζιλιάνος άσσος της Γαλατασαράϊ βρέθηκε στη Βαρκελώνη και δεν έχασε την ευκαιρία να απολαύσει τη Μπάρσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: