
Έμερυ,προπονητής Βαλένθια(πριν τον αγώνα):"Αυτή είναι η στιγμή μας, η ευκαιρία μας,απέχουμε ένα βήμα.Πρέπει να είμαστε έτοιμοι.Οι λεπτομέρειες θα κρίνουν το αποτέλεσμα."
Έμερυ,προπονητής Βαλένθια(μετά τον αγώνα):''Αντιμετωπίσαμε την καλύτερη ομάδα στον κόσμο...''
Έμερυ,προπονητής Βαλένθια(μετά τον αγώνα):''Αντιμετωπίσαμε την καλύτερη ομάδα στον κόσμο...''
Καλημέρα σας κύριε λεπτοΈμερυ.Οι λεπτομέρειες,πιστεύουν πολλοί,ότι είναι πολύ λεπτό...θέμα.Για να τις επικαλεστείς πρέπει να υπάρχει ισχυρό και σοβαρό υπόβαθρο σύγκρισης και όχι τετριμένη και υποκειμενική άποψη κατά το δοκούν.
Λαλίστατος παρουσιαστήκατε πριν τον αγώνα.Είπατε πολλά φανερά αλλά και εντόνως εννοούμενα.Μιλήσατε για τους διαιτητές,σας πήρε ο πόνος που κάνουν λάθη και είναι κι αυτοί άνθρωποι.Όλοι προσπαθούν να τους ξεγελάσουν είπατε,ευθεία αναφορά για την απόκρουση εκτός περιοχής του Πίντο στο πρώτο παιχνίδι,χτίζοντας και φτιάχνοντας κλίμα για κάποιο πιθανό ''ανθρώπινο λάθος''στο δεύτερο παιχνίδι που θα σας δικαιώσει.Μια λεπτομέρεια που θα κρίνει το παιχνίδι,γιατί βλέπετε οι δύο ομάδες κατά την ανάλυσή σας είναι μάλλον ισοδύναμες,μικρές λεπτομέρειες θα έστελναν τη μία ή την άλλη στον τελικό.
Ειλικρινώς κύριε λεπτοΈμερυ θαύμασα την ανάλυσή σας πριν τον επαναληπτικό!Απέχουμε ένα βήμα!Είναι η στιγμή μας είπατε,η ευκαιρία μας!Λες και είχατε κερδίσει την Μπάρσα 3-0 και απήχατε ένα βήμα από την πρόκριση.Μάλλον ξεχάσατε το δεύτερο ημίχρονο στο Μεστάγια όπου γλυτώσατε δύο γκολ.Παρουσιάζατε μια αναμέτρηση όπου οι δύο ομάδες θα κονταροχτυπηθούν αμφίροπα και κάποιες λεπτομέρειες θα κρίνουν τη διαφορά.Σας θυμήθηκα χτες κύριε λεπτοΈμερυ αρκετές φορές.Στο πρώτο ημίχρονο που έπρεπε να ήταν 3-0 όταν οι παίκτες σας παρίσταναν τους άβουλους,ακίνητους κώνους της προπόνησης ή τα απελπισμένα σιδερένια ανδρείκελα της προπονητικής εξάσκησης,περιφερόμενα χωρίς λογική στην άμυνα,περιμένοντας το μοιραίο.
Και είδα και τη δήλωσή σας κύριε λεπτοΈμερυ μετά το παιχνίδι.Μιλήσατε για την καλύτερη ομάδα του κόσμου.Εκεί πια σας ενέταξα και μπήκατε στη μακριά λίστα των συμμετεχόντων στο κλαμπ των πικραμένων-σεβαστό-,αλλά δυστυχώς λίγων και μικρών.Γιατί θα ήταν πιο έντιμο να τα πείτε αυτά πριν το παιχνίδι,δίνοντας ίσως κι ένα σύνθημα στους παίκτες σας να σεβαστούν τον αντίπαλο.Αντ'αυτού καλλιεργούσατε έδαφος απαξίωσης ''δίνοντας'' σύνθημα στους παίκτες σας να ''σεβαστούν καταλλήλως''την Μπάρσα με απλωμένα κανιά-χαντζάρια και αεροθούμενα χέρια-δρεπάνια.Μετά τον αγώνα καταλάβατε κύριε λεπτοΈμερυ ότι παίζατε με την καλύτερη ομάδα του κόσμου;
Καλημέρα σας κύριε λεπτοΈμερυ.Σας καταλαβαίνω.Πολλές φορές οι άνθρωποι ξεχνούνΌπως κι εσείς.Ξεχάσατε μια σημαντική λεπτομέρεια.Ότι,όπως είπατε,η Μπάρσα είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου