Futbolitis 08.02.2012 - Tenim un Nom que ho sap Tothom
KΡΥΟ, ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ, ΣΤΙΣ ΔΕΚΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΜΑΣ, ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΠΑΡΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΜΠ ΝΟΟΥ ΜΕ 100.000 "ΣΟΜΠΕΣ"
Σ.Σ. τον ύμνο δεν χρειάζεται να τον μεταφράσω...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου