Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Futbolitis 09.02.2012 - Σε καλά χέρια!

ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ!!! (ΣΤΟ ΜΠΕΡΝΑΜΠΕΟΥ???): 2
ΒΑΛΕΝΘΙΑ: 0
ΤΣΑΒΙ: ΕΙΤΕ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΤΕ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ...
..ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΧΕΡΙΑ
ΚΥΠΕΛΛΟ: ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: