Ομιλεί και γαλλικά ο Κώστας Μαρούντας
Ήταν το ματς μεταξύ των δύο πρωτοπόρων του Σαμπιονά, επομένως και το πιο πιασάρικο, ειδικά με όρους επικαιρότητας. Πριν την έναρξη, η Παρί βρισκόταν ένα βαθμό μπροστά από την Μονπελιέ. Μια αναμέτρηση ανάμεσα στην καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος-Παρί, και την καλύτερη επίθεση-Μονπελιέ θα λάμβανε χώρα. Δεκαπέντε αγώνες πριν το τέλος, το Παρκ Ντε Πρενς θα φιλοξενούσε ένα πολύ σημαντικό ματς.
Τελικά, όλα αποδείχθηκαν ότι ήταν υπόθεση των τελευταίων λεπτών. Τόσο στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου, όσο και στο τέλος του δεύτερου, σημειώθηκαν από δύο γκολ. Τελικό αποτέλεσμα, που ευνοεί και κολακεύει σχετικά την Παρί, το 2-2. Και η βαθμολογία παρέμεινε αμετάβλητη.
Το παιχνίδι ξεκίνησε με μια μονότονη εικόνα: την Μονπελιέ να εκτελεί συνέχεια κόρνερ. Τουλάχιστον τέσσερα στα πρώτα έξι λεπτά. Και μια μεγάλη διπλή ευκαιρία στο 9΄για να ανοίξει το σκορ. Η φιλοξενούμενη ομάδα ήταν καλύτερη για εικοσιπέντε λεπτά. Η Παρί άρχισε να πατάει με σχετική αξιοπρέπεια γύρω στα μισά του πρώτου ημιχρόνου. Τελικά, στο 41΄με ένα εκπληκτικό σουτ φάουλ του Άλεξ έγινε το 1-0, που μάλλον αδικούσε την Μονπελιέ. Ήταν μια φοβερή εκτέλεση που ενώ αρχικά και με τεράστια δύναμη έστελνε τη μπάλα στην αριστερή γωνία του τερματοφύλακα, άλλαξε στη μέση της διαδρομής ξαφνικά πορεία και κατέληξε στην απέναντι, εξαιτίας των φάλτσων που έβαλε ο Άλεξ. Και ενώ όλα έδειχναν ότι αυτό θα ήταν το σκορ της ανάπαυλας μια σέντρα στη μικρή περιοχή και στις καθυστερήσεις έγινε το 1-1, που για μένα ήταν και πιο δίκαιο με βάση τη συνολική απόδοση των δύο ομάδων. Η ίδια η εικόνα του Αντσελότι στα κοντινά πλάνα του τηλεοπτικού φακού σε όλη τη διάρκεια του πρώτου σαρανταπεντάλεπτου φανέρωνε πως η Παρί δεν ήταν στην καλύτερη της ημέρα.
Στο δεύτερο ημίχρονο το παιχνίδι ήταν σχετικά ισορροπημένο. Γύρω στο 75΄ ο Αντσελότι πέρασε τον Παστόρε, δείγμα ότι ήθελε να πάρει τη νίκη που θα αύξανε τη διαφορά και θα έδινε αέρα 4 βαθμών στην ομάδα του. Όμως μίλησε πάλι η Μονπελιέ. Εννιά λεπτά πριν τη συμπλήρωση του ενενηντάλεπτου, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που σημείωσε το πρώτο της γκολ, η φιλοξενούμενη ομάδα πήρε το προβάδισμα με κεφαλιά του Ουτάκα. Όλα έδειχναν πως διαγραφόταν ένα πολύ σημαντικό διπλό, που θα μετέβαλλε τη βαθμολογική κατάταξη, αλλά και τις ψυχολογικές ισορροπίες. Τότε μίλησε ο Μενέζ, με μια περίτεχνη ενέργεια απέφυγε τον προσωπικό του αντίπαλο και σέρβιρε έτοιμο το γκολ της ισοφάρισης. Ο Αρό δεν έχασε την ευκαιρία, θα ήταν άλλωστε δύσκολο κάτι τέτοιο από τη θέση που βρισκόταν και στο 88o λεπτό έγραψε το τελικό σκορ. Γκολ που πανηγύρισε έξαλλα ο ανακουφισμένος Αντσελότι.
Το γεγονός ότι απομένουν 14 αγώνες σημαίνει πως το σημερινό αποτέλεσμα, όποιο και αν ήταν, πολύ λίγο θα επηρέαζε με καταλυτικό τρόπο την τελική εξέλιξη, εκτός και αν δημιουργούσε δεδομένα ψυχολογικού περιεχομένου. Η τελική ισοπαλία αποζημίωσε όσους είδαν το παιχνίδι και ανανέωσε το ραντεβού για τη συνέχεια, που παραμένει ανοιχτή σε όλα τα ενδεχόμενα μεταξύ των δύο σημαντικότερων διεκδικητών του φετινού τίτλου στο Σαμπιονά. Η Μονπελιέ μπορεί να παρέμεινε δεύτερη, όμως έδειξε ότι έχει όλα τα φόντα να κόψει αυτή πρώτη το νήμα, απέναντι στην πολυεκατομμυριούχο ομάδα του Παρισιού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου