Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Θέλει Keita η Liverpool


Μετά τις πολύ καλές εμφανίσεις του Seydou Keita στο Copa Africa, η Liverpool επανέρχεται και σύμφωνα με την "The Sun" ετοιμάζει επίσημη πρόταση για το ερχόμενο καλοκαίρι. Ο Dalglish είναι πρόθυμος να μιλήσει με τον Pep Guardiola όπως αναφέρει σήμερα η Αγγλική εφημερίδα, επιθυμώντας της μεταγραφή του 32χρόνου μέσου στον Anfield, ώστε να αποκτήσει ακόμα μια αξιόπιστη λύση στον χώρο της μεσαίας γραμμής. Το συμβόλαιο του Seydou εκπνέει το 2014 ενώ δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα συζητήσεις για πιθανή ανανέωση του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: