ΣΤΟ ΦΟΥΛ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
"Είμαστε ικανοί να το κάνουμε, αφήστε με να σκέφτομαι πως θα το ξανακερδίσουμε"
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ
"Προς τι ωφελεί να παραπονιούμαστε για τους διαιτητές; Θα χάναμε επίσης απέναντι στους εκπροσώπους τους"
ΑΝΑΝΕΩΣΗ
"'Οταν είμαι πεπεισμένος θα το κοινοποιήσω στον πρόεδρο"
Η Μπάρσα ψάχνει ένα εισητίριο για τον τελικό
Παρά τις απουσίες, οι μπλαουγκράνα θέλουν να επισπεύσουν τον ημιτελικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου