ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Ο ΓΚΟΥΑΡΝΤΙΟΛΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΟΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ
Δεν το έχω ξεκαθαρίσει. Προτιμώ να το σκεφτώ λίγο περισσότερο. Αν το σεβαστούν καλώς, αλλιώς, ατυχία.
Δεν μπορώ να δουλεύω σε έναν τόσο απαιτητικό σύλλογο αν δεν είμαι σίγουρος ότι νιώθω δυνατός
Ευχαριστώ τον κόσμο που θέλει να ανανεώσω αλλά αν δεν είχαμε κερδίσει τόσους τίτλους θα μου πετούσαν πέτρες
ΜΠΑΡΣΑ - ΒΑΛΕΝΘΙΑ
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ
ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ
ΜΠΑΡΣΑ - ΜΑΔΡΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου