Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Valencia

Guardiola: "Τρίτος τελικός σε τέσσερα χρόνια. Αυτό τα λέει όλα.”
“Ο Thiago έπαιξε τρομερά. Με πολύ κουράγιο και φυσική ανάπτυξη.”
"Μπορεί να είναι μια λιγότερη λαμπερή διοργάνωση αλλά πρέπει να εκτιμάμε τον τρόπο που αυτή η ομάδα αγωνίζεται.”
“Οι παίκτες είναι πολύ χαρούμενοι. Πολύ. Ξέρουν ότι έπαιξαν πολύ καλά. Η χαρά τους είναι ήρεμη όμως.”
“Θα είναι ένα τελικός μεταξύ των δύο Ισπανικών ομάδων που κατέχουν τα περισσότερα Κύπελλα στην ιστορία. Νομίζω ότι θα είναι ένας συναρπαστικός τελικός. Είναι τιμή μας που θα τους αντιμετωπίσουμε.”
“Ο Xavi είναι μοναδικός. Δεν μπορεί να συγκριθεί με κανέναν. Για το καλό του Thiago δεν θα το κάνουμε αυτό.”
“Χωρίς τον Messi δεν θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε. Είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί αλλά χωρίς αυτόν δεν θα είχαμε αυτό το κάτι παραπάνω.”
“Ο Pinto και πάλι μας οδήγησε στον τελικό. Οι πάσες του βοηθάνε πολύ. Ο κόσμος πρέπει να τον πάρει στα σοβαρά.”
“Ο Carles είναι ένα παράδειγμα για όλους. Με πολλούς τρόπους έχει καταφέρει να βελτιωθεί τεχνικά, όπως ο Abidal και ο Pinto. ”
“Στο πρωτάθλημα η κατάσταση είναι δύσκολη. Η Real είναι πολύ δυνατή. Θα είναι δύσκολο να την πιάσουμε. Αυτή είναι η πραγματικότητα.”
Cesc: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι. Μερικοί υποτιμούν το Κύπελλο αλλά εμείς θέλουμε να παίξουμε σε όλους τους τελικούς.”
“Θα δούμε που θα γίνει ο τελικός. Οπουδήποτε και αν είναι θα είναι ένα καταπληκτικό παιχνίδι. Η Athletic έχει πολύ καλή ομάδα.”
Alexis: "Ο Bielsa μου έμαθε πολλά. Η Athletic θα είναι δύσκολη αντίπαλος.”
Xavi: “Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που φτάσαμε στον τελικό γιατί μας έχει κοστίσει να φτάσουμε ως εδώ.”
Emery: “Αντιμετωπίσαμε την καλύτερη ομάδα στον κόσμο.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου