mpravo niko.....exw varethei na akouw oti eimaste megali omada kai den asxoloumaste me tin diaitisia kai afinoume aprostateuti tin omada mas...mas kanoun oti theloun akrivos epidei den asxoloumaste...episeis thelw na pw giautous pou psifisan to vinteo ws "astio" poso karagkiozides mpwrei na einai.....!!!!!
Να βάλεις μόνο 3 με οσασούνα, 2 με εσπανιόλ, 2 με βαλένθια και τουλάχιστον -3 αυτοί με μαγιόρκα, νάτη η διαφορά. Μη γινόμαστε όμως σαν τους κλαψιάρηδες. Ούτε το δικό τους είναι χέρι με βαλένθια, στο στήθος χτυπάει. Ούτε με τη χετάφε είναι πέναλτυ του Μπουσκέτς και το δικό μας είναι καθαρό οφσάιντ στο 1:28. Το πρωτάθλημα είναι δοσμένο πριν καν αρχίσει στα παιδιά του φράνκο με το ένα δις χρέη.
Έτσι το βλέπω εγώ Νίκο από αυτό το βίντεο, μπορεί να έχω λάθος. Η ουσία είναι ότι η διαφορά είτε έτσι είτε αλλιώς είναι πλασματική, αποτέλεσμα μιας σκανδαλώσους διαιτησίας φέτος, αρκεί να δει κανείς τα πέναλτυ. Όμως κι εμείς έχουμε δώσει δικαιώματα φέτος, γιατί τους πετάμε σωσίβιο με τη φετινή μας απόδοση στο πρωτάθλημα. Με λίγη παραπάνω σοβαρότητα θα ήμασταν πρώτοι.
υπήρχε βιντεάκι εδώ μέσα που έδειχνε ξεκάθαρα ότι ο Ιγκουαΐν απέκρουσε με το χέρι στις καθυστερήσεις του αγώνα με Βαλένθια στο Μεστάγια. καμία σχέση με το στήθος.
5 σχόλια:
mpravo niko.....exw varethei na akouw oti eimaste megali omada kai den asxoloumaste me tin diaitisia kai afinoume aprostateuti tin omada mas...mas kanoun oti theloun akrivos epidei den asxoloumaste...episeis thelw na pw giautous pou psifisan to vinteo ws
"astio" poso karagkiozides mpwrei na einai.....!!!!!
Να βάλεις μόνο 3 με οσασούνα, 2 με εσπανιόλ, 2 με βαλένθια και τουλάχιστον -3 αυτοί με μαγιόρκα, νάτη η διαφορά.
Μη γινόμαστε όμως σαν τους κλαψιάρηδες. Ούτε το δικό τους είναι χέρι με βαλένθια, στο στήθος χτυπάει. Ούτε με τη χετάφε είναι πέναλτυ του Μπουσκέτς και το δικό μας είναι καθαρό οφσάιντ στο 1:28.
Το πρωτάθλημα είναι δοσμένο πριν καν αρχίσει στα παιδιά του φράνκο με το ένα δις χρέη.
Στο στήθος;;;
Δεν θα το έλεγα ...
Έτσι το βλέπω εγώ Νίκο από αυτό το βίντεο, μπορεί να έχω λάθος. Η ουσία είναι ότι η διαφορά είτε έτσι είτε αλλιώς είναι πλασματική, αποτέλεσμα μιας σκανδαλώσους διαιτησίας φέτος, αρκεί να δει κανείς τα πέναλτυ. Όμως κι εμείς έχουμε δώσει δικαιώματα φέτος, γιατί τους πετάμε σωσίβιο με τη φετινή μας απόδοση στο πρωτάθλημα. Με λίγη παραπάνω σοβαρότητα θα ήμασταν πρώτοι.
υπήρχε βιντεάκι εδώ μέσα που έδειχνε ξεκάθαρα ότι ο Ιγκουαΐν απέκρουσε με το χέρι στις καθυστερήσεις του αγώνα με Βαλένθια στο Μεστάγια.
καμία σχέση με το στήθος.
Δημοσίευση σχολίου