Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Video: Φετινά διαιτητικά "διαμαντάκια"


5 σχόλια:

barcelonistas1997 είπε...

mpravo niko.....exw varethei na akouw oti eimaste megali omada kai den asxoloumaste me tin diaitisia kai afinoume aprostateuti tin omada mas...mas kanoun oti theloun akrivos epidei den asxoloumaste...episeis thelw na pw giautous pou psifisan to vinteo ws
"astio" poso karagkiozides mpwrei na einai.....!!!!!

Andoni είπε...

Να βάλεις μόνο 3 με οσασούνα, 2 με εσπανιόλ, 2 με βαλένθια και τουλάχιστον -3 αυτοί με μαγιόρκα, νάτη η διαφορά.
Μη γινόμαστε όμως σαν τους κλαψιάρηδες. Ούτε το δικό τους είναι χέρι με βαλένθια, στο στήθος χτυπάει. Ούτε με τη χετάφε είναι πέναλτυ του Μπουσκέτς και το δικό μας είναι καθαρό οφσάιντ στο 1:28.
Το πρωτάθλημα είναι δοσμένο πριν καν αρχίσει στα παιδιά του φράνκο με το ένα δις χρέη.

X-myalismenos είπε...

Στο στήθος;;;
Δεν θα το έλεγα ...

Andoni είπε...

Έτσι το βλέπω εγώ Νίκο από αυτό το βίντεο, μπορεί να έχω λάθος. Η ουσία είναι ότι η διαφορά είτε έτσι είτε αλλιώς είναι πλασματική, αποτέλεσμα μιας σκανδαλώσους διαιτησίας φέτος, αρκεί να δει κανείς τα πέναλτυ. Όμως κι εμείς έχουμε δώσει δικαιώματα φέτος, γιατί τους πετάμε σωσίβιο με τη φετινή μας απόδοση στο πρωτάθλημα. Με λίγη παραπάνω σοβαρότητα θα ήμασταν πρώτοι.

ΗλιαςΜ είπε...

υπήρχε βιντεάκι εδώ μέσα που έδειχνε ξεκάθαρα ότι ο Ιγκουαΐν απέκρουσε με το χέρι στις καθυστερήσεις του αγώνα με Βαλένθια στο Μεστάγια.
καμία σχέση με το στήθος.