hsoun, eisai k tha eisai stin kardia mas...apo tous kaluterous podosfairistes sti genia tou kai den einai tuxaio pou epaize stin barca ;) VAMOS RONY!!! VAMOS BARCA!!!
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
hsoun, eisai k tha eisai stin kardia mas...apo tous kaluterous podosfairistes sti genia tou kai den einai tuxaio pou epaize stin barca ;) VAMOS RONY!!! VAMOS BARCA!!!
Δημοσίευση σχολίου