Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

#animsabidal

Puyol: "Ο προπονητής μας είπε για τον Abidal πριν από την προπόνηση. Είναι μια μεγάλη δυσκολία."
"Ο Abidal είναι καλά ψυχολογικά και μας εμψυχώνει. Είναι πολύ δυνατός, είμαστε σίγουροι ότι θα το ξεπεράσει."
"Αυτό είναι πολύ δύσκολο, η ομάδα είναι πληγωμένη. Το ζήσαμε και πέρυσι, τώρα πάλι. Αλλά θα μας κάνει ακόμη πιο δυνατούς."
"Το κυριότερο τώρα είναι να γίνει καλά ο Abidal. Η ομάδα είναι ενωμένη, θα είμαστε δίπλα του. Η συμπεριφορά του είναι παράδειγμα για μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια: