Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Ο Μέσσι, ο Πέδρο και η απόλαυση


Καλό μεσημέρι αδέρφια!

- Μετά το χθεσινό σόου δεν έχουμε να πούμε πολλά πράματα. Μιλούν τα πρωτοσέλιδα σχεδόν όλων των εφημερίδων και η γνώμη ανθρώπων του ποδοσφαίρου που μπροστά τους εμείς φαντάζουμε θλιβεροί κομπάρσοι. Αυτός ο τυπάκος με το δέκα στη πλάτη, έκανε χθες πάλι όργια. Είπε ο Γκουαρντιόλα στη συνέντευξη τύπου πως δεν είναι εύκολο να βάζεις 5 γκολ σ ένα παιχνίδι και το λέει εκείνος που σε ολόκληρη την μεγάλη καριέρα του έβαλε λίγο παραπάνω απ τα διπλάσια. Εγώ απλώς να προσθέσω πως δεν είναι μακριά η μέρα που ο Λίο θα βάλει και παραπάνω. Το κάνει να μοιάζει τόσο εύκολο γιά τον ίδιο ...

- Κι ενώ αυτά που κάνει ο Μέσσι μοιάζουν περίπου αυτονόητα, η φετινή παρουσία του Πέδρο είναι βέβαιαο πως μας έχει προβληματίσει. Απ την αρχή υποστήριξα πως ο Πεδρίτο δεν μπορεί να βρει τον καλό του εαυτό γιατί μέχρι να επιστρέψει από ένα τραυματσιμό ξανατραυματίζεται και είναι δύσκολο να βρει ρυθμό έτσι. Μετά και τη χθεσινή του εμφάνιση νομίζω πως είναι ξεκάθαρο πως χρειάζεται συνεχόμενα παιχνίδια γιά να ρολάρει και τίποτε άλλο. Ξεκίνησε πολύ άσχημα με λάθος κοντρόλ, λάθος πάσες, βρέθηκε εκτεθειμένος πολλές φορές σε θέση οφ σάϊντ, αλλά όσο η ώρα περνούσε βελτιωνόταν και στο δεύτερο ημίχρονο ήταν από θετικός έως καλός. Αυτό που μ αρέσει στον νησιώτη μας είναι πως δεν τον παίρνει από κάτω. Εχει καλή ψυχολογία παρά τις πολλές φετινές αναποδιές και πνεύμα νικητή. Είμαι σίγουρος πως αν στη συνέχεια δεν έχει άλλες ατυχίες θα επανέλθει στα καλά αγωνιστικά του επίπεδα ή τουλάχιστον θα τα πλησιάσει.

- Το προηγούμενο διάστημα μου ασκήθηκε αρκετή καλοπροαίρετη κριτική εδώ μέσα από αναγνώστες μας επειδή επικεντρώθηκα ιδιαίτερα στο θέμα της διαιτησίας της Primera. Γιά μένα είναι σημαντικό να απολαμβάνω τη Μπάρσα χωρίς κάποιος να προσπαθεί συνεχώς να μου σπάει τα νεύρα. Νομίζω πως όλοι χθες - και όχι μόνο χθες, σε όλα τα παιχνίδια Champions League φέτος - θα έχουν καταλάβει τη διαφορά!

4 σχόλια:

SpLaNiS είπε...

ολα πολυ σωστα!

για τον μεσσι... τα εκανε ολα να φαινονται ευκολα...και στεφτητε οτι απο το 65 και μετα περπαταγε...

για τον πεδρο... οντως στην αρχη δεν ηταν καλος...στην συνεχεια βελτιωθηκε...και καποια στιγμη ακουστηκε σε ολο το καμπ νοου "ΠΕΔΡΟΟΟΟ"

πολυ τυχερος ο γιαννης κελλης!

kostas είπε...

σου ειπα νικο "οτι και να πεις θα εχεις δικιο¨".σημερα οντως μαρεσει η αναφορα σου στο δικαιωμα σου(οπως και καθε φιλαθλου)να απολαμβανεις την ομαδα σου και πως ΚΑΠΟΙΟΙ στην λα λιγκα στο εχουν στερησει φετος.

kostas είπε...

αα και ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στην λεβερκουζεν για την παλικαρια της να παιξει στα ισια παροτι"ηξερε" οτι επικειται συντριβη. κερδισε πολλους ποντους στην υποληψη μου.

Elvis Vaska είπε...

Για να καταλαβω υπηρχε καποιος μπαρτσελονιστα που στην ειπε κιολας;; Αυτα που γινονται φετος στη πριμερα μονο στην ελλαδα..
Καλα που υπαρχεικαι το τσ.λ.