Ο Αντριάνο Κορέϊα προπονήθηκε κανονικά σήμερα το μεσημέρι και έλαβε το "πράσινο φως" των γιατρών, κάτι που σημαίνει πως θα είναι στη διάθεση του Πεπ Γκουαρντιόλα γιά τον βραδινό αγώνα με την Αθλέτικ. Μέρος στην προπόνηση έλαβαν και οι Αφελάϊ και Αμπιντάλ, χωρίς φυσικά να υπολογίζονται. Από τη δεύτερη ομάδα, συμμετείχαν οι Τέγιο, Μοντόγια και Μουνιέσα. Μετά την προπόνηση οι παίκτες γευμάτισαν όλοι μαζί στις εγκαταστάσεις του Καμπ Νόου, επέστρεψαν στα σπίτια τους και θα βρίσκονται στο γήπεδο μιάμιση ώρα πριν την έναρξη του αγώνα
Πηγή: fcbarcelona.cat
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου