Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Όλοι μιλούν για το αυριανό παιχνίδι

Αύριο λοιπόν το μεγάλο παιχνίδι της Μίλαν με την Μπάρσα για την προημιτελική φάση του CL.Ένα παιχνίδι που δεν έχει καμία σχέση με αυτό των ομίλων που είχε άλλο χαρακτήρα και ύφος.Όλοι οι ποδοσφαιράνθρωποι μιλούν,αναφέρονται,σχολιάζουν τις δύο ομάδες.Ο Γκαλιάνι είπε ότι η Μπαρσελόνα είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο,η Μίλαν ατύχησε με την κλήρωση,αλλά θα γίνει ένα μεγάλο παιχνίδι.Από κοντά και ο Αλμπερτίνι υπέβαλε τα σέβη του στην Μπάρσα,τονίζοντας ότι η Μίλαν έχει εμπειρία στη μεγάλη ευρωπαική διοργάνωση.Μίλησε και για τον Σίλβα,για τον οποίο θεωρεί ότι αν πάει στην Μπάρσα θα προσαρμοστεί.Ο Ζιουλί αφού εξέφρασε τη συμπαράστασή του στον Άμπι θυμήθηκε την πάσα και το ιστορικό του γκολ στο Μιλάνο το 2006 βάζοντας όλη του τη δύναμη.Ο πιο κατηγορηματικός απ'όλους ο Βενγκέρ:'':Η  Μίλαν δεν έχει καμία πιθανότητα να κερδίσει το ChampionsLeague.''

Δεν υπάρχουν σχόλια: