Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ο πυρετός ανεβαίνει!

Abbiati (τερματοφύλακας Μίλαν): "Ξέρω ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο, αλλά αυτό δεν είναι μια μονομαχία ανάμεσα σε εκείνον και σε μέναΜπάρσα δεν είναι μόνο ο Μέσσι."

 Mesbah (Μιλάνο): "Το αφεντικό θα κάνει τα πάντα για να παρακινήσει την ομάδα μας.Δεν πρέπει να φοβόμαστε απ'αυτά, είμαστε Μίλαν."

 Ζέεντορφ: « Θα ήταν προσβολή να πω η Μπάρσα δεν είναι φαβορί, αλλά δεν θα είναι  περίπατος στο πάρκο.Πώς να σταματήσεις το  Μέσσιπροσευχή μπορεί να βοηθήσει..»

 Ambrosini (Μίλαν): «Η Μπαρσελόνα είναι η ισχυρότερη ομάδα του κόσμου, δε χρειάζεσαι ένα μάγο να στο πει αυτό, αλλά έχουμε πολλά κίνητρα.»

 Stephan Εl Shaarawy (Μίλαν): «Περιμένουμε να περάσουμε."

 Ιμπραΐμοβιτς (Μίλαν): "Θα πρέπει να παίξουμe δύο παιχνίδια τέλεια επειδή η Μπαρσελόνα είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο, όπως έχει δείξει τα τελευταία 5 χρόνια."

Valdes: "Η Μίλαν είναι πολύ καλή σε στημένες φάσεις και αντεπιθέσεις. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι.Θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να παίξουμε το παιχνίδι μας..."


2 σχόλια:

SpLaNiS είπε...

δεν καταλαβα το σχολιο του μεσμπαχ

Ανώνυμος είπε...

i dilosi tou zeedorf ola ta lefta....