Abbiati (τερματοφύλακας Μίλαν): "Ξέρω ότι ο Μέσσι είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο, αλλά αυτό δεν είναι μια μονομαχία ανάμεσα σε εκείνον και σε μένα.Η Μπάρσα δεν είναι μόνο ο Μέσσι."
Mesbah (Μιλάνο): "Το αφεντικό θα κάνει τα πάντα για να παρακινήσει την ομάδα μας.Δεν πρέπει να φοβόμαστε απ'αυτά, είμαστε Μίλαν."
Ζέεντορφ: « Θα ήταν προσβολή να πω η Μπάρσα δεν είναι φαβορί, αλλά δεν θα είναι περίπατος στο πάρκο.Πώς να σταματήσεις το Μέσσι;Η προσευχή μπορεί να βοηθήσει..»
Ambrosini (Μίλαν): «Η Μπαρσελόνα είναι η ισχυρότερη ομάδα του κόσμου, δε χρειάζεσαι ένα μάγο να στο πει αυτό, αλλά έχουμε πολλά κίνητρα.»
Stephan Εl Shaarawy (Μίλαν): «Περιμένουμε να περάσουμε."
Ιμπραΐμοβιτς (Μίλαν): "Θα πρέπει να παίξουμe δύο παιχνίδια τέλεια επειδή η Μπαρσελόνα είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο, όπως έχει δείξει τα τελευταία 5 χρόνια."
Valdes: "Η Μίλαν είναι πολύ καλή σε στημένες φάσεις και αντεπιθέσεις. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι.Θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να παίξουμε το παιχνίδι μας..."

2 σχόλια:
δεν καταλαβα το σχολιο του μεσμπαχ
i dilosi tou zeedorf ola ta lefta....
Δημοσίευση σχολίου