Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Γκουαρντιόλα:''Τιμή μας να παίζουμε με τη Μίλαν''

Γκουαρντιόλα και Πικέ μίλησαν για το σημερινό αγώνα στη χθεσινή συνέντευξη τύπου και εκθείασαν την αντίπαλο της Μπάρσα Μίλαν.Πάντοτε σοβαρός,αντικειμενικός και ορισμός της ευγένειας ο Γκουαρντιόλα είπε ότι είναι μεγάλη τιμή για την Μπάρσα να αγωνίζεται με τη Μίλαν στο γήπεδο της και ότι θα γίνει ένας μεγάλος ποδοσφαιρικός αγώνας.Τόνισε ότι η Μπάρσα πρέπει να είναι προετοιμασμένη για τις δύσκολες στιγμές που θα ζήσει σ'αυτόν τον αγώνα.Συνέχισε λέγοντας ότι το γήπεδο της Μίλαν είναι από τα μεγαλύτερα του κόσμου και όταν οι οπαδοί της φωνάζουν ακούγονται πολύ.Ακόμα συμπλήρωσε ότι η Μπάρσα πρέπει να δείξει την αξία της με στόχο να διατηρήσει μέχρι τέλος τη δίψα της και τα κίνητρα της.Για τον Ζλάταν δήλωσε ότι υπήρξε σημαντικός παίκτης για την Μπάρσα,βοήθησε πολύ τους πρώτους 6 μήνες και του ανήκει ένα μέρος της κατάκτησης του περσινού πρωταθλήματος. 

Από τη μεριά του ο Πικέ δήλωσε ότι η Μπάρσα δεν είναι το φαβορί και είναι πολύ δύσκολο να κατακτήσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το CL.Συνέχισε λέγοντας ότι δε θα παίξει ρόλο η απουσία του Σίλβα,η Μίλαν έχει πολύ μεγάλους παίκτες.Για τον εαυτό του είπε ότι είναι δύσκολη χρονιά γι'αυτόν η φετινή,είχε τραυματισμούς,χρειάστηκε χρόνο για να μπει σε ρυθμό,αλλά πηγαίνει καλύτερα.Για τον Ζλάταν είπε πως είναι από τους καλύτερους παίκτες και βοήθησε στην κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος της Μπάρσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: