Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Futbolitis 17.03.2012 - Κλάμα χαράς

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ Ο ΜΟΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ.... ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΝ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: