Θέλω να ρωτήσω τους φίλους κάτω στην Αθήνα,η Κρατική Τηλεόραση είναι αντι-Μπάρτσα ή εμένα μου φαίνεται;Κάθε φορά όλο και κάτι αρνητικό θα βρούν να πούν όπως έλεγαν για τον Ινιέστα χθες!
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
Θέλω να ρωτήσω τους φίλους κάτω στην Αθήνα,η Κρατική Τηλεόραση είναι αντι-Μπάρτσα ή εμένα μου φαίνεται;Κάθε φορά όλο και κάτι αρνητικό θα βρούν να πούν όπως έλεγαν για τον Ινιέστα χθες!
Δημοσίευση σχολίου