apo poion na arxiseis? kai pou na teleiwseis....apo tin photo ena mporoume na poume polu apla: apo Maradona.....se Messi!!! ti allo tha thelame?!
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
apo poion na arxiseis? kai pou na teleiwseis....apo tin photo ena mporoume na poume polu apla: apo Maradona.....se Messi!!! ti allo tha thelame?!
Δημοσίευση σχολίου