Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Athletic Bilbao

Guardiola: "Ο Pique και ο Mascherano ήταν εντυπωσιακοί σήμερα."

"Η Athletic μας έδωσε ένα μάθημα απόψε, παίζοντας τόσο δυναμικά 48 μόλις ώρες μετά το παιχνίδι τους με την Schalke."

"Αυτός ο αγώνας είναι μια πολύ καλή προειδοποίηση για τον τελικό κυπέλλου τον επόμενο μήνα. Η Athletic σε σπρώχνει στα όρια σου."

"Ο Mascherano παίζει σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είναι μια καταπληκτική μεταγραφή για την Barcelona."

"Ο Cesc είχε ένα πρόβλημα με την πλάτη του. Ένιωθε ήδη καλύτερα αλλά δεν θέλαμε να διακινδυνεύουμε πριν τον αγώνα με την Milan."

"O Pique έκανε πολύ καλό παιχνίδι, μας έλειψε πολύ φέτος."


Thiago: "Δεν έχει σημασία πόσο τρέχεις όταν παίζεις με την Athletic, αυτοί θα τρέχουν περισσότερο, πάντα."

"Ο τελικός του Κυπέλλου θα είναι διαφορετικός από τον σημερινό αγώνα, τα πάντα μπορεί να συμβούν εκεί."


Pique: "Ήταν πολύ ωραίο παιχνίδι, έχει περάσει καιρός από τότε που διασκέδασα τόσο πολύ παίζοντας."


Alves: "Πολύ καλή νίκη και πολύ χαρούμενος για όλα. Τρεις ακόμη βαθμοί και τώρα προετοιμασία για το επόμενο παιχνίδι. Οι συμπαίκτες μου είναι καταπληκτικοί. "


Bielsa: "Το αποτέλεσμα μου φαίνεται απολύτως δίκαιο."


Iniesta: "Ήταν ένα πολύ έντονο παιχνίδι. Θα κοιμηθούμε καλά απόψε."

Δεν υπάρχουν σχόλια: