Για να δούμε τώρα τα αντανακλαστικά και την "συνέπεια" των ελληνικών κλικόλαγνων μέσων "ενημέρωσης" πάνω στην βουτιά του Πέπε. Περιμένω δύο-τρία άρθρα σχετικά με την φετινή έυνοια της Ρεάλ, σαν αυτά που έχουν ξεπηδήσει εδώ και δύο-τρείς μέρες για την Μπάρτσα...
2 σχόλια:
εχει πέσει πολύ το επίπεδο αυτής της ομάδας...κρίμα...
τι κριμα, εμενα μου αρεσει να πεφτει κι αλλο το επιπεδο :P
Δημοσίευση σχολίου