Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Να γίνει άμεσα πρώτο θέμα παρακαλώ

Για να δούμε τώρα τα αντανακλαστικά και την "συνέπεια" των ελληνικών κλικόλαγνων μέσων "ενημέρωσης" πάνω στην βουτιά του Πέπε. Περιμένω δύο-τρία άρθρα σχετικά με την φετινή έυνοια της Ρεάλ, σαν αυτά που έχουν ξεπηδήσει εδώ και δύο-τρείς μέρες για την Μπάρτσα...

2 σχόλια:

salvador είπε...

εχει πέσει πολύ το επίπεδο αυτής της ομάδας...κρίμα...

SpLaNiS είπε...

τι κριμα, εμενα μου αρεσει να πεφτει κι αλλο το επιπεδο :P