Οι δύο τελευταίες ήττες της Μπάρσα δεν προξενούν κάποια ιδιαίτερη ανησυχία
στον Γιόχαν Κρόιφ. Για τον ιπτάμενο Ολλανδό, οι Καταλανοί παραμένουν το φαβορί
για τον τελικό του Μονάχου. Στην στήλη του στην εφημερίδα της πατρίδας του “De Telegraaf”, δεν θα μπορούσε
να είναι πιο ξεκάθαρος: «Πιστεύω ειλικρινά ότι η Μπαρσελόνα θα νικήσει την Τσέλσι.
Αν και η ομάδα προέρχεται από δύο ήττες, είμαι βέβαιος ότι στο Καμπ Νου θα βγουν
και θα ματώσουν την φανέλα». Επιπλέον, ο Κρόιφ δεν θέλησε να συσχετίσει το πρώτο
ματς κόντρα στην Τσέλσι και το ντέρμπι με την Ρεάλ: «Δεν γίνεται να μπλέξουμε
τα δύο παιχνίδια. Στο Λονδίνο άξιζε καλύτερη τύχη με τις ευκαιρίες που έκανε. Κόντρα
στην Ρεάλ, δεν ήταν στην καλύτερή της μέρα».
Για τον δημιουργό της “Dream Team”,
το πιο σημαντικό είναι η Μπαρσελόνα να δημιουργήσει απόψε πολλές ευκαιρίες για
γκολ και κυρίως να παραμείνει πιστή στο στιλ και την αγωνιστική της φιλοσοφία: «Είμαι
πεπεισμένος ότι η Μπάρσα θα κάνει πολλές ευκαιρίες και θ’ αποτελεί διαρκή
κίνδυνο για τους Λονδρέζους. Κάτι μου λέει ότι την αποψινή βραδιά θα την
θυμόμαστε για πολύ καιρό
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου