Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Τσέχ : Η Μπάρσα το φαβορί.


Ο Πέτρ Τσέχ που εκπροσώπησε τους παίκτες της Τσέλσι στην συνέντευξη τύπου, θυμήθηκε το γκολ του Ινιέστα στο Στάμφορντ Μπρίτζ , ενώ αναφέρθηκε εκτενώς (κατόπιν ερωτήσεων) στη διαιτησία! Αναλυτικά : 


Είναι μεγάλος αγώνας. Η ήττα τους από την Μαδρίτη δεν θα τους επηρεάσει. Είναι μεγάλη ομάδα και φαβορί αφού αγωνίζονται στην έδρα τους. 

Νομίζω ότι ο αγώνας θα μοιάζει με αυτόν του Λονδίνου, ελπίζω βέβαια να σκοράρουμε. Αυτό θα κάνει τη διαφορά, όπως συνέβη με το γκολ που είχε πετύχει o Ινιέστα το 2009 στο Λονδίνο.

Είναι σπουδαία ομάδα, αλλά πάντα τα καταφέρνουμε καλά απέναντι τους.

Ο διαιτητής παίζει σημαντικό ρόλο στον αγώνα. Είχαμε μερικά σπουδαία παιχνίδια στο παρελθόν με την Μπάρσα , αλλά δυστυχώς υπήρχαν λάθη και είναι κρίμα γιατί επισκίασαν την ποιότητα των αγώνων. 

(αναφερόμενος στον Τούρκο διαιτητή της αναμέτρησης) Έχει εμπειρία από ντέρμπι Γαλατάσαράι - Φενέρμπαχτσέ , οπότε δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα. Δεν είμαστε ομάδα που δημιουργεί προβλήματα στο γήπεδο. Θα έχει την ίδια συμπεριφορά με τον διαιτητή του 1ου αγώνα , ο οποίος δεν έκανε λάθη. 

Το Κάμπ Νόου φαίνεται μεγάλο γιατί η Μπάρσα έχει πάντα την κατοχή  και δεν μπορείς να ακουμπήσεις την μπάλα!



Δεν υπάρχουν σχόλια: