Ο Πέτρ Τσέχ που εκπροσώπησε τους παίκτες της Τσέλσι στην συνέντευξη τύπου, θυμήθηκε το γκολ του Ινιέστα στο Στάμφορντ Μπρίτζ , ενώ αναφέρθηκε εκτενώς (κατόπιν ερωτήσεων) στη διαιτησία! Αναλυτικά :
Είναι μεγάλος αγώνας. Η ήττα τους από την Μαδρίτη δεν θα τους επηρεάσει. Είναι μεγάλη ομάδα και φαβορί αφού αγωνίζονται στην έδρα τους.
Νομίζω ότι ο αγώνας θα μοιάζει με αυτόν του Λονδίνου, ελπίζω βέβαια να σκοράρουμε. Αυτό θα κάνει τη διαφορά, όπως συνέβη με το γκολ που είχε πετύχει o Ινιέστα το 2009 στο Λονδίνο.
Είναι σπουδαία ομάδα, αλλά πάντα τα καταφέρνουμε καλά απέναντι τους.
Ο διαιτητής παίζει σημαντικό ρόλο στον αγώνα. Είχαμε μερικά σπουδαία παιχνίδια στο παρελθόν με την Μπάρσα , αλλά δυστυχώς υπήρχαν λάθη και είναι κρίμα γιατί επισκίασαν την ποιότητα των αγώνων.
(αναφερόμενος στον Τούρκο διαιτητή της αναμέτρησης) Έχει εμπειρία από ντέρμπι Γαλατάσαράι - Φενέρμπαχτσέ , οπότε δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα. Δεν είμαστε ομάδα που δημιουργεί προβλήματα στο γήπεδο. Θα έχει την ίδια συμπεριφορά με τον διαιτητή του 1ου αγώνα , ο οποίος δεν έκανε λάθη.
Το Κάμπ Νόου φαίνεται μεγάλο γιατί η Μπάρσα έχει πάντα την κατοχή και δεν μπορείς να ακουμπήσεις την μπάλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου