Στη σημερινή συνέντευξη τύπου ο Πεπ Γκουααρντιόλα συνεχάρη τον Πουγιόλ για τα γενέθλιά του,ενημέρωσε για την πορεία του Αμπιντάλ και μίλησε για την τρέχουσα κατάσταση και τους στόχους της Μπαρσελόνα.
Guardiola:"Συγχαρητήρια στον Πουγιόλ για 34α γενέθλια του. Αν δεν τραυματιστεί,θα μπορέσει να έχει ακόμα μεγαλύτερη καριέρα. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή του."
«Θυμάμαι όταν ο Πουγιόλ ήρθε στην πρώτη ομάδα. Μπορούσες αμέσως να δεις ότι ήταν έτοιμος να κατακτήσει τον κόσμο."
"Ο Αμπιντάλ είναι σε καλή κατάσταση, οι γιατροί μου είπαν ότι όλα πάνε όπως είχε προγραμματιστεί. Αυτή είναι η καλύτερη είδηση που μπορούμε να έχουμε."
"Είναι δυνατόν να κερδίσουμε τη Λίγκα; Ξέρετε τι νομίζω. Εμείς απλά προσπαθούμε να μείνουμε στο παιχνίδι όσο μπορούμε."
"Ο Karanka είπε ότι ο Ρονάλντο είναι χωρίς καμία αμφιβολία καλύτερος από το Μέσσι; Δεν έχω κανένα πρόβλημα μ'αυτή του τη σκέψη..."
"Μέσσι και Ρονάλντο; Είμαστε τυχεροί που βλέπουμε τέτοιους καλούς παίκτες σε δράση."
«Αν ο Valdes πάρει την πέμπτη κίτρινη κάρτα του,ο Πίντο θα παίξει εναντίον της Μαδρίτης την επόμενη εβδομάδα.»
"Δεν μπορούμε να σκεφτούμε ακόμη τον αγώνα με την Τσέλσι.Ο μόνος τρόπος είναι να κάνουμε καλή δουλειά και να προχωράμε παιχνίδι με παιχνίδι.»
"Προσπαθούμε να αγωνιζόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν κάνουμε λάθος, είμαστε έξω. Τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στην Ευρώπη."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου