Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Γκουαρντιόλα:''Δε θα προκαλούσα το Λίο....''

Σε πολλά αναφέρθηκε ο Πεπ Γκουαρντιόλα μετά την απογευματινή προπόνηση στο Καμπ Νόου στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου εν όψη του αγώνα με τη Μίλαν για το CL.Σε μια προπόνηση που συμμετείχε ο Σεσκ αλλά όχι ο Τσάβι(πρόβλημα στη γάμπα).Στην πρωινή αυριανή προπόνηση θα αποφασιστεί αν θα αγωνιστεί.Να δούμε όμως τι είπε ο Πεπ μεταξύ άλλων.

Γκουαρντιόλα:"Ο Μέσσι έχει σκοράρει μόνο με πέναλντυ σε βάρος ιταλικών ομάδων;Αυτό δείχνει ότι η Ιταλία έχει σπουδαίες ομάδες.Εγώ όμως δε θα προκαλούσα το Λίο...(χαμόγελα)

"Άμυνα με 3; ​​Είναι δύσκολο να παίξουμε με αυτόν τον τρόπο,εξαρτάται από τον αντίπαλο, θα αποφασίσουμε αύριο και αυτό δεν εξαρτάται από την παρουσία του Τσάβι.''

"Αισθάνομαι προνομιούχος που ζω όλα αυτά,κυρίως αυτές τις στιγμές, το μεγάλο παιχνίδι που έρχεται, αισθάνομαι σαν να είναι η πρώτη φορά."
 
''Ο Πουγιόλ είπε ότι η άμυνα στον Ιμπραΐμοβιτς θα είναι δύσκολη; Ένας παίκτης με τις ικανότητες του Ίμπρα είναι πάντα επικίνδυνος.''

"Ο Τσάβι έχει κάποια προβλήματα στη γάμπα του για δύο ημέρες, δεν προπονήθηκε για προληπτικούς λόγους.Θα αποφασίσουμε στο τελευταίο τεστ αύριο.''

Δεν υπάρχουν σχόλια: