Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Στην καρδιά της Βαρκελώνης διανυκτέρευσε η αποστολή


Στο Hotel Majestic της Passeig de Gràcia, μιάς απ τις πιό κεντρικές λεωφόρους της Βαρκελώνης διανυκτέρευσε η αποστολή της Μπάρσα, λίγες μόλις ώρες πριν τη μεγάλη μάχη με τη Μίλαν γιά το εισιτήριο που οδηγεί στα ημιτελικά του φετινού Champions League. Οι blaugrana θα παραμείνουν εκεί και σήμερα, θα μεταβούν στο Camp Nou γιά τη μεσημεριανή τους προπόνηση και ακολούθως θα επιστρέψουν στο ξενοδοχείο γιά ένα σύντομο υπνάκο, λίγο πριν ο Πεπ Γκουαρντιόλα τους μιλήσει γιά τελευταία φορά γιά το αποψινό παιχνίδι.
Να σημειώσουμε πως στο ίδιο ξενοδοχείο είχε διανυκτερεύσει η Μπάρσα την παραμονή του αγώνα με την Viktoria Plzen. Τότε οι blaugrana είχαν επικρατήσει με 2-0, ένα σκορ που και σήμερα θα τους είναι αρκετό γιά να περάσουν στην επόμενη φάση!

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: