Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Γκουαρντιόλα:"Έχουμε μια πολύ απαιτητική εβδομάδα,μετά η Τσέλσι''

Συνέντευξη τύπου έδωσε πριν λίγο ο Γκουαρντιόλα όπου όπως πάντα είπε πολλά και ενδιαφέροντα.

Guardiola:"Μπορεί η Μπάρσα να κερδίσει ακόμα την Λίγκα;Γνωρίζετε ήδη τη γνώμη μου σχετικά γι'αυτό το πρωτάθλημα ...''

 "Ο Τσάβι προπονήθηκε  καλά, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί .Θα δούμε αύριο, αν θα παίξει ή όχι.»

 '' Ο  Afellay πηγαίνει καλά και θα επιστρέψει για να μας βοηθήσει.Η αποκατάσταση πήγε πολύ καλά.''

 "Έχουμε μια πολύ απαιτητική εβδομάδα.Μετά θα έχουμε χρόνο να μιλήσουμε για την Τσέλσι.».

  "Μετά από τέσσερα χρόνια έχουμε παίξει με κάθε δυνατό τρόπο.Ένας προπονητής κάνει ό, τι νομίζει ότι θα λειτουργήσει.».

 "Η Τσέλσι είναι μία από τις μεγάλες ομάδες της Ευρώπης τα τελευταία χρόνια, μεγάλοι παίκτες, ομάδα τίτλων, πολύ έμπειροι, θα πρέπει να κάνουμε το καλύτερο παιχνίδι μας.».

 ''Συγχαρητήρια στον Di Matteo για τη δουλειά που έχει κάνει από τότε που ανέλαβε."

 "Ο Μουρίνιο είπε ότι θα είμαστε στον τελικό του CL;Ευχαριστούμε τους ανθρώπους στη Μαδρίτη για την πίστη τους σε μας, αλλά και οι 4 έχουν πιθανότητες".

 "Ο Μουρίνιο προκάλεσε;Δεν άκουσα τι είπε.Όταν οι άνθρωποι εμφανίζονται σε συνέντευξη τύπου έχουν το δικαίωμα να απαντούν στις ερωτήσεις"

 «Δεν μπορώ να απαντώ σε όλες τις προκλήσεις από τη Μαδρίτη. Μερικές φορές το κάνω, εξαρτάται από τη στιγμή που θα με πιάσουν.Αν έχω βαρεθεί με το Μουρίνιο; Όχι, όχι ..."

 "Υπάρχει ένα θέμα που δεν μιλήσαμε τελευταία ...; Δε θα μιλήσουμε γι 'αυτό σήμερα... Το μεσημεριανό γεύμα ετοιμάζεται'' (χαμόγελα)"



Δεν υπάρχουν σχόλια: