Ο Πεπ θα ρίξει όλα του τα χαρτιά απόψε στην «μάχη» του Καμπ Νου. Είναι το
παιχνίδι που η Μπάρσα θα τα παίξει όλα για όλα. Οι αμφιβολίες για την 11άδα
είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Ο Πικέ θα επιστρέψει μετά από απουσία αρκετών
εβδομάδων, ο Αλέξις θα επανέλθει μετά την πλήρη αποθεραπεία από τον τραυματισμό
του, ο Σεσκ θα είναι και πάλι παρών, ο Ινιέστα και ο Τσάβι θα κάνουν τους συνδυασμούς
τους. Ο Μπουσκέτς θα είναι επιφορτισμένος με τον ρόλο του αμυντικού χαφ, ο
Πούγι θα είναι και πάλι η ψυχή και η καρδιά της ομάδας, ο Μασεράνο θα καλύπτει τα
μετόπισθεν, ο Βαλντές κλασικά κάτω από τα δοκάρια και ο Άλβες θα κάνει τα
κουμάντα του από την δεξιά πλευρά. Όσο για τον Μέσι, αυτός θα έχει την δύσκολη
αποστολή να οδηγήσει την αγαπημένη του Μπάρσα στον τρίτο τελικό Τσάμπιονς Λιγκ
των τεσσάρων τελευταίων ετών.
Σε αυτήν την φανταστική 11άδα, μόνο
μικροαλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν σε θέματα τακτικής, άμυνα 4 ή 3, ή με την
προσθήκη για παράδειγμα του Αντριάνο που σημαίνει ότι μάλλον θα «θυσιαστεί» ο
Μασεράνο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και ο Αργεντινός αλλά και ο Πουγιόλ είναι
στο όριο καρτών και αν αντικρίσουν σήμερα την κίτρινη, θα χάσουν τον τελικό του
Μονάχου αν βέβαια η Μπάρσα πάρει τελικά την πρόκριση. Αυτό θα κάνει αυτόματα
την άμυνα των μπλαουγκράνα πολύ ευάλωτη, δεδομένου ότι για τον τελικό θα μείνει
μόνο ο Πικέ μιας ούτε και ο Άμπι θα μπορέσει να είναι. Όπως και να’ χει, το
μόνο βέβαιο τουλάχιστον για απόψε είναι πως η ομάδα θα βγει φουλ επίθεση και
έτοιμη σε κάθε ευκαιρία να σκοράρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου