Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Το μεγαλύτερο παιχνίδι της σύγχρονης ιστορίας τους


Αύριο το πρωί, οι ποδοσφαιριστές της Μπάρσα δίνουν το μεγαλύτερο παιχνίδι της σύγχρονης ιστορίας τους. Ήδη ο αποκλεισμός από το τσάμπιονς λιγκ και η απώλεια του πρωταθλήματος έχει ξεχαστεί, καθώς το αυριανό ματς έχει επισκιάσει τα πάντα. Σε αυτή την ομάδα έχουμε μάθει πως το σημαντικότερο στο ποδόσφαιρο δεν είναι η νίκη. Αύριο όμως οι παίκτες είναι υποχρεωμένοι απέναντι στους εαυτούς τους και τον κόσμο που τους χειροκροτούσε όρθιος μετά τον αποκλεισμό, να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η μεγαλύτερη νίκη τους θα είναι λοιπόν να μεταπείσουν τον Πεπ. Έχουν την δύναμη να το κάνουν. Αυτό το άδοξο τέλος δεν πρέπει να το επιτρέψουν. Ο Πεπ συνήθως στα δύσκολα ματς του συλλόγου έβρισκε κάποιο τρικ για να τονώσει την ψυχολογία τους, όπως βίντεο η επισκέψεις προσώπων. Ας ψάξουν κι αυτοί να του κάνουν κάτι ανάλογο, δεν θα χρειαστούν να κοιτάξουν και μακριά…. Ανάμεσα τους θα το βρουν
Πεπ, ας έφευγες πέρυσι, τώρα πρέπει να μείνεις.
Ροσέλ, ελπίζω ο πλήρης έλεγχος σε όλα τα θέματα που του έδωσες να μην είναι ‘’εμείς προσπαθήσαμε αλλά αυτός δεν ήθελε’’.
Ποδοσφαιριστές, η μόνη φορά που δεν επιτρέπετε η ήττα είναι αύριο. Φροντίστε μόνο να μην διαρρεύσει η ενδεκάδα στον τύπο πάλι.
Φίλαθλοι μπλαουγκράνα, μετά το τέλος του αυριανού τελικού, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, χάσουμε – κερδίσουμε, θα κάνουμε αυτό που μας μάθανε. Θα χειροκροτήσουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε.

1 σχόλιο:

BCreator είπε...

Μακαρι Γιωργο γιατι διαβασα αυτο
''Unless Guardiola changes his mind last minute, Barcelona will on Friday announce the coach will leave the club. [catalunya radio]''