Pep Guardiola:"Η Τσέλσι είναι το φαβορί πλέον, το 1-0 είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για αυτούς.Ο νικητής έχει πάντα δίκιο, έτσι απόψε η Τσέλσι είχε τις σωστές τακτικές.Διαφορά στην κατοχή; Το ποδόσφαιρο δεν είναι κατοχή, διαφορετικά θα κερδίζαμε κατά πάσα πιθανότητα σε κάθε παιχνίδι.Τα γκολ μετράνε.
Javier Mascherano:"Δυστυχώς, αυτά συμβαίνουν συχνά στο ποδόσφαιρο.Αξίζαμε πολλά περισσότερα από ό,τι πήραμε. Αλλά το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι και ξέρουμε ότι έχουμε ακόμα 90 λεπτά και είναι στα χέρια μας.''
Carles Puyol: "Θα πρέπει να αντεπιτεθούμε στο Καμπ Νόου μετά την ήττα σήμερα. Νομίζω ότι αξίζαμε να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας [οπαδοί] για να φτάσουμε στον τελικό στο Μόναχο.''
Thiago Alcantara:''Εμείς πάμε για να αποδείξουμε ότι αξίζουμε να είμαστε στον τελικό! Έχουμε ακόμα 90 λεπτά για να παίξουμε και θα έχουμε μαζί μας 90.000 οπαδούς στο Καμπ Νόου.''
Victor Valdes:''Έχουμε ακόμα 90 λεπτά για να αποδείξουμε ότι αξίζουμε να είμαστε στον τελικό! Πάρτε καρδιά, έχουμε ακόμη πολύ χρόνο για να τελειώσουμε αυτή την κρίσιμη εβδομάδα! Forca Μπάρσα!
Pedro Rodriguez:''Το επόμενο ματς της Τρίτης θα είναι πιθανώς παρόμοιο μ' αυτό, αλλά θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να το κερδίσουμε.''
Andres Iniesta:"Ελπίζουμε ότι στη Βαρκελώνη τα πράγματα θα είναι διαφορετικά και η υποστήριξη από τους οπαδούς μας θα είναι ένα επιπλέον συν.Οι οπαδοί μας θα είναι εκεί, όπως ήταν ανέκαθεν. Ακόμη περισσότερο τώρα. Θα είναι 90 λεπτά έντονης προσπάθειας και χρειαζόμαστε τη βοήθειά τους για να φτάσουμε στον τελικό.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου