Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Το Δεκαήμερο Της Χρονιάς Αρχίζει Σήμερα!

του Νίκου Περπερίδη

14 Απριλίου 2012. Ίσως το πιο κρίσιμο δεκαήμερο για την φετινή αγωνιστική περίοδο, ξεκινάει σήμερα για την Μπάρσα με τον αγώνα απέναντι στην αξιόμαχη και επικίνδυνη Λεβάντε, στο Estadi Ciutat de Valencia.  
     
Ακολουθεί την Τετάρτη 18/04, ο 1ος ημιτελικός για το Champions League στο Stamford Bridge απέναντι στην Τσέλσι, τρεις μέρες μετά, το Σάββατο 21/04, υποδεχόμαστε την Μαδρίτη σε μία αναμέτρηση που πιθανόν να κρίνει οριστικά τον τίτλο του φετινού πρωταθλητή στην Ισπανία και την Τρίτη 24/04, ξανά στο Camp Nou, φιλοξενούμε τους Λονδρέζους, σε έναν αγώνα που θα αποτελέσει τον προθάλαμο που οδηγεί στον τελικό του Μονάχου για το Champions League.

Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό πόσο μεγάλης κρισιμότητας είναι αυτοί οι 4 αγώνες για την ομάδα του Πεπ Γκουαρντιόλα. Η Μπάρσα, έχει ήδη κατακτήσει φέτος τα Super Cup Ευρώπης και Ισπανίας, το Διηπειρωτικό, ενώ θα δηλώσει παρών και στον τελικό του Copa Del Rey. Θεωρητικά το κατόρθωμα του 2009, δηλαδή η κατάκτηση όλων των διεκδικήσιμων τίτλων, είναι ακόμη εφικτός στόχος. 

Το ευχάριστο είναι ότι ενόψει της τελικής ευθείας, όλοι οι παίκτες (πλην Αμπιντάλ και Βίγια) φαίνεται να είναι διαθέσιμοι. Διατηρώ μια μικρή αμφιβολία για τα “τραβήγματα” των Πικέ και Άλβες, καθώς οι διαβεβαιώσεις του ιατρικού μας επιτελείου, λυπάμαι που το λέω, αλλά προσωπικά δεν με πείθουν. Αυτό που πάντως διαβλέπω και με κάνει αισιόδοξο, είναι μια αγωνιστική άνοδος της ομάδας την οποία διέκρινα στον αγώνα με την Χετάφε. Κάτι μου λέει, ότι τις προσεχείς ημέρες θα παρακολουθήσουμε την υπερηχητική Μπάρσα της φετινής περιόδου.

Η εικόνα της Μαδρίτης, εφόσον ξεπεράσουμε σήμερα το σημαντικό εμπόδιο της Λεβάντε, δεν με πείθει ότι θα καταφέρει να μας δημιουργήσει πρόβλημα στο Camp Nou. Πάνω απ’ όλα δεν βγάζει την εικόνα μιας ενωμένης ομάδας και αυτό γίνεται αντιληπτό ακόμη και από τον τρόπο που πανηγυρίζουν οι παίκτες της τα γκολ που πετυχαίνουν. Όσο για την Τσέλσι, ναι μεν είναι μια ομάδα που αξίζει σεβασμού, με πολλές συμμετοχές σε ημιτελικά του Champions League και σημαντική εμπειρία στον θεσμό, έχει σπουδαίες προσωπικότητες στην σύνθεση της, ωστόσο εκτιμώ ότι πρόκειται για μια ομάδα που κλείνει σιγά σιγά ο κύκλος της, όσον αφορά τουλάχιστον τους παίκτες σημεία αναφοράς της.

Ίσως ακούγομαι υπερβολικά αισιόδοξος, ωστόσο είναι η ίδια η Μπάρσα που μας αφήνει το περιθώριο και μας δίνει το δικαίωμα να αισθανόμαστε έτσι, μέσα από τις επιτυχίες και τις κατακτήσεις των τελευταίων ετών. Ας το απολαύσουμε λοιπόν αναφωνώντας Visca Barca, Visca Catalunya!!

2 σχόλια:

kostas είπε...

ο τροπος που πανυγηριζει τα γκολ μια ομαδα δειχνει πολλα πραγματα για αυτη.συμφωνω γα το ποσο ομαδα ειναι η ρεαλ(δεν φτανει τα επιπεδα της μπαρσα με τπτ) αλλα αυτο ισοσταθμιζετε καπως απο την πεινα που εχουν.ολα θα φανουν στο γηπεδο.τωρα περισσοτερο απο ποτε visca barca

Nikolaos Perperidis είπε...

Κώστα μου, θυμήσου τις εκφράσεις στα πρόσωπα των παικτών μας , μετά τον χαμένο τελικό κυπέλλου στα αποδυτήρια.Το ότι η Μαδρίτη πεινάει(και το δέχομαι) δεν σημαίνει ότι στην Βαρκελώνη έχουν ..χορτάσει ;) Visca!