Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ξεμένει από αμυντικούς


Εχουμε μείνει με 3 αμυντικούς, τρεις, ενώ παίζουμε ένα αγώνα κάθε τρεις ημέρες!

1 σχόλιο:

kostas είπε...

κατι θα μηχανευτεις εσυ.
ΙΝ PEP WE TRUST.