Η Τσέλσι θα είναι η αντίπαλος της Μπάρσα στα ημιτελικά του Champions League αφού πριν λίγο επιβλήθηκε πολύ δύσκολα της Μπενφίκα στο Στάνφορντ Μπριτζ με 2-1. Ηρωϊκή η προσπάθεια των Λουζιτανών που αν και βρέθηκαν από νωρίς πίσω στο σκορ από το εύστοχο χτύπημα πέναλντυ του Λάμπαρτ στο 21' και από το 40' με 10 παίκτες, πάλεψαν το παιχνίδι, ισοφάρισαν στο 80' με κεφαλιά του Τσάβι Γκαρσία, έχασαν ευκαιρίες γιά να πάρουν τη νίκη και τελικά νικήθηκαν στη κόντρα όταν όλα σχεδόν είχαν κριθεί. Στις καθυστερήσεις ο Ραούλ Μεϊρέλες σφράγισε την πρόκριση των Λονδρέζων που πάντως προβλημάτισαν έντονα με την απόδοσή τους και ειδικά με το γεγονός πως φάνηκε να ξεμένουν από δυνάμεις στο τέλος.

7 σχόλια:
Σοβαροτητα και ειμαστε στο μοναχο! ελπιζω η μπαγιερν να κανει το θαυμα της! δεν θελω με τιποτα την ρεαλ στο τελικο...δεν θελω να ειμαι γρουσουζης αλλα πιστευω δεν θα το παρουμε!
Ας κανονίσουν πάλι να αναστήσουν τον πεθαμένο. Οφείλουν μια πεντάρα για τον κόσμο και όσους τους αμφισβήτησαν...
Α tilemaxx να σου πω ενα ευχαριστω φιλε...εχει περασει τοσος καιρος και δεν ετυχε...
Ευχαριστω που μου εμαθες το BARCELONISMO.GR και εφυγα απ την μαλακια το γαζετα
αγωνιστικα μιλωντας δεν βλεπω τροπο να χτυπησει αυτη η τσελσι την μπαρσα (και το λεω εγω που ειμαι φουλ απαισιοδοξος και φοβικος γενικα).
απ την αλλη ομως στα 3 παιχνιδια που τους ειδα(τα 2 με μπενφικα και με ναπολι),εχει σπρωχτει ολοφανερα και αν συνεχιστει αυτο εχουν ελπιδες και μαλιστα αρκετες.
υ.γ. η μπενφικα με εφτιαξε σημερα ποδοσφαιρικα,ποοολυ αξιολογη ομαδα για να παρακολουθει κανεις.
kosta?xalarose,, tin tetarti tha tremoun ta londrezika podarakia!!!
mia TAPINOSI tous xrostame!mia PENTARA opws to 2001(an k se paratasi)
k sto vathos vlepw tin episimi agapimeni
Kosta πες τα ρε αδερφε..
Μονο εγω βλεπω οτι παιρνει σφυριγματα η ομαδουλα Απο το Λονδινο?
με την Ναπολι ουτε φαουλ δεν σφυριζοταν εναντιον της.
ΥΓ. ειδε κανεις αρθρο στο gazzetta αν ηταν η δεν ηταν πεναλτυ αυτο που πηρε ο Κοουλ?
χαλαρος ειμαι γενικα (μονο με το μουρμουρινιο τρλαινομαι:))αλλα υπαρχουν και 1-2 πλεονεκτηματα που εχουν τα στρουμφακια
1. δεν κυνηγανε πρωταθλημα ενω εμεις θεωρητικα ναι,αρα μπορουν να ειναι πιο ξεκουραστοι.
2. ειναι ομαδα με χαρακτηριστικα που δεν μας βολευουν.
3.εχουν ισχυρο κινητρο το οποιο παιζει μεγαλο ρολο.
ειδικα αν βοηθηθουν απ τα κορακια(κατι που εχει γινει φανερα μεχρι στιγμης)ωστε να παει το παιχνιδι στο ρυθμο τους(αν ειδες το παιχνιδι με μπενφικα θα καταλαβες),εχουν αρκετες πιθανοτητες.
παρολαυτα δεν το συζηταω ισως να ειναι μια απο τις χειροτερες ομαδες που παιζουν ημιτελικο ever.
ιγλι εχουν παρει μεγαλη βοηθεια και δυσαναλογη της ομαδας που εχουν ξεκαθαρα.
οχι δεν εχει για του κοουλ φαινεται αυτο το ειδαν πεντακαθαρο.
Δημοσίευση σχολίου